İDMAN
“Eurosport”: “Tour d’Azerbaïdjan-2014” veloyürüşünə 28,6 milyondan çox tamaşaçı baxıb
Bakı, 24 noyabr, AZƏRTAC
Avropanın nüfuzlu idman kanalı “Eurosport” Beynəlxalq Velosipedçilər İttifaqının 2.1 kateqoriyalı “Tour d’Azerbaïdjan-2014” beşgünlük veloyürüşü ilə bağlı statistik məlumatları açıqlayıb.
Azərbaycan Velosiped İdmanı Federasiyasından AZƏRTAC -a bildiriblər ki, Bakı və Sumqayıt şəhərlərinin, həmçinin Abşeron, Qobustan, Şamaxı, Ağsu, İsmayıllı, Qəbələ, Oğuz və Şəki rayonlarının ərazilərindən keçməklə təşkil olunmuş bu yarışın ilk 4 mərhələsi “Eurosport” kanalı ilə 30 dəqiqəlik icmal şəklində, sonuncu - Bakı mərhələsi isə canlı yayımlanıb. Təkcə bu kanal vasitəsilə yarışı 28,6 milyondan çox tamaşaçı, birbaşa yayımlanan sonuncu mərhələni isə 830 mindən çox insan izləyib. Ümumilikdə Avropa Yayım İttifaqına üzv olan 56 ölkənin 72 telekanalında “Tour d’Azerbaïdjan-2014”lə bağlı müxtəlif tipli süjetlər efirə verilib.
Müqayisə üçün deyək ki, 2013-cü ildə “Eurosport” kanalının nümayiş etdirdiyi nüfuzlu velosiped turları içərisində 100 ildən çox keçirilən “Tour de France” yarışına 51 milyon, “Giro d’İtalia”ya 32 milyon, “Vuelta”ya isə 30 milyon tamaşaçı baxıb.
Maraqlıdır ki, “Tour d’Azerbaïdjan” toplaya bildiyi tamaşaçı sayına görə uzun illərdir keçirilən “Griterium du Dauphine” (14 milyon), “Paris-Nice” (12 milyon), “Paris- Roubaix” (7 milyon), “Milan-San Remo” (4 milyon) kimi tanınmış veloturları da qabaqlaya bilib.
Ümumilikdə “Eurosport” kanalına baxan 106,5 milyon tamaşaçı “Tour d’Azerbaïdjan-2014” veloyürüşü ilə bağlı yayımlanan anonslar, yayımlar və süjetlər vasitəsilə yarış haqqında məlumat alıb. Yarışla bağlı 30 saniyəlik videoçarx aprelin 14-dən mayın 11-dək olan müddətdə “Eurosport” və “Eurosport-2” kanallarında 500 dəfə nümayiş etdirilib.
Asiya və Okeaniya ölkələrində də “Tour d’Azerbaïdjan-2014” kifayət qədər maraqla qarşılanıb. On altı ölkənin yer aldığı bu siyahıda ilk pillədə Avstraliya durur. Honqkonq, İndoneziya, Koreya Respublikası, Malayziya, Tailand, Filippin və Monqolustan və s. ölkələrdə yarış 9,6 milyon tamaşaçı toplayıb.
“Eurosport” kanalının rəsmi internet səhifəsində isə yarışla bağlı məlumatları izləyənlərin sayı 15 milyonu keçib. Bu siyahıda ilk dördlükdə Böyük Britaniya (3 milyon 688 min 403 nəfər), Rusiya (2 milyon 818 min 894 nəfər), Almaniya (2 milyon 231 min 828 nəfər) və İtaliya (2 milyon 194 min 301 nəfər) yer alıblar.
“Tour d’Azerbaïdjan-2014”lə bağlı videomateriallar dünyada çox məşhur olan www.cycling.tv saytında da yerləşdirilib və istənilən şəxs bu yarışa yenidən baxa bilər. Saytın arxiv bölümünə yalnız baxılma reytinqi yüksək olan yarışlar yerləşdirilir.
“Tour d’Azerbaïdjan-2014” başa çatdıqdan sonra “Eurosport” kanalında yarışla bağlı iki süjet də efirə verilib. Beş dəqiqəlik bu süjetlər 903 min tamaşaçı toplayaraq, baxılma sayına görə kifayət qədər yüksək reytinqli sayılıb.
Beləliklə, “Eurosport” kanalı Beynəlxalq Velosipedçilər İttifaqının 2.1 kateqoriyalı “Tour d’Azerbaïdjan-2014” veloyürüşünü başa çatmaqda olan ilin ən uğurlu layihələrindən biri kimi dəyərləndirir. Konkret rəqəmlər də yarışa olan böyük marağı əks etdirir.
Təbiidir ki, bütün bunlar ilk növbədə, artıq bir idman ölkəsi kimi dünya ictimaiyyətinin diqqətini özünə cəlb edə bilən, iqtisadiyyatı sürətlə inkişaf edən, siyasi sabitlik və tolerantlıq nümunəsi kimi qəbul olunan müstəqil Azərbaycan Respublikasının əldə etdiyi uğurların, tarixdə ilk Avropa Oyunlarını keçirmək kimi möhtəşəm və məsuliyyətli işi öz üzərinə götürən ölkəmizə olan böyük marağın göstəricisidir.