CƏMİYYƏT
Sosial iş üzrə mütəxəssisin fəaliyyətində yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi aktual məsələdir
Bakı, 27 aprel, AZƏRTAC
Müasir Azərbaycan cəmiyyətində sosial təminat sistemi sahəsində informasiya texnologiyalarının tətbiqi aktual məsələlərdən birinə çevrilib, çünki bu texnologiyaların effektiv fəaliyyəti olmadan hər hansı sahədə stabillik və inkişaf mümkün deyil. Son illərdə informasiya texnologiyalarının tətbiqinin genişlənməsi gündəlik həyatda, istehsalatda, məişətdə, təhsildə, asudə vaxtın təşkilində, sosial tələbatların təmin edilməsində, fərdlərin və qrupların sosial adaptasiya formalarının inkişafında radikal şəkildə müsbət dəyişikliklərə imkan verir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bu fikirlər Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Əmək və Sosial Problemlər üzrə Elmi-Tədqiqat və Tədris Mərkəzinin proqram təminatı və texniki xidmət şöbəsinin müdiri Vüsal Abdullayevin nazirliyin rəsmi mətbu orqanı olan “Sosial həyat” jurnalındakı məqaləsində açıqlanıb.
V.Abdullayev bildirib ki, informasiya texnologiyaları müasir cəmiyyətdə unikal mövqe tuturlar. Digər elmi-texniki nailiyyətlərdən fərqli olaraq hesablama və informasiya texnikası vasitələri insanın intellektual fəaliyyətinin bütün sahələrində tətbiq olunur, texnika və texnologiyaların inkişafına dəstək olur. İnsan fəaliyyətinin səmərəliyinin artırılmasında ən vacib istiqamətlərdən biri kənar təsirlərə adaptivlik, mobillik və çevik xüsusiyyətlərə malik informasiya texnologiyalarının tətbiqi məsələsidir.
“İnformasiya cəmiyyəti” termini XX əsrin 60-cı illərində Yaponiyada elmi, texniki və iqtisadi analizlərə əsaslanan xüsusi qrupun işi əsasında meydana gəlmişdir. Bu qrup Yaponiya hökuməti tərəfindən iqtisadiyyatın təkmilləşdirilməsi metodlarının hazırlanması üçün yaradılıb.
Sosial sahədə informasiya texnologiyalarının tətbiqi bu sahənin inkişafında və fəaliyyətin səmərəli təşkilində mühüm rol oynayır. İnformasiya texnologiyalarının tətbiqi olmadan sosial sahənin modernləşdirilməsi, islahatların aparılması və bu sahənin vəziyyətinin qiymətləndirilməsi üçün ümumi əsaslandırılmış, mülahizə edilmiş qərarların qəbul edilməsi mümkün deyildir. Sosial müdafiə orqanlarının qarşısında duran sosial problemlərin müxtəlifliyi və bir sıra hallarda ağırlığı bu orqanların işində, onların idarəçilik fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsində həmin texnologiyaların tətbiqinin vacibliyini şərtləndirir. Sosial sahənin inkişafı şəraitində yeni proqressiv informasiya texnologiyalarına, ərazi, iqtisadi və istehlak strukturlarının avtomatlaşdırılmış məlumat mübadiləsinə əsaslanan ümumi informasiya məkanı olmadan vahid sosial iş sahəsinin yaradılması problemini həll etmək, həmçinin onun effektiv idarə edilməsini təmin etmək mümkün deyildir.
Məqalədə qeyd olunub ki, müasir kompüter və telekommunikasiya sistemlərinin istifadəsi ilə sosial informasiyanın işlənməsi, saxlanılması və yayılması sosial informasiyanın keyfiyyətinə, dəqiqliyinə, operativliyinə, obyektivliyinə yardım edir və bunun nəticəsi olaraq müasir və effektiv idarəçilik qərarların qəbul edilməsinə imkan yaradır.
Yaradılan imkanların əsas məqsədi sosial xidmət təminatında dövlət qulluqçuları və vətəndaşlar arasında olan “məsafəni” azaltmaq, həmçinin, bu münasibətləri sadələşdirmək və şəffaflaşdırmaqdır. Dövlət orqanları tərəfindən elektron xidmətlərin geniş tətbiqi, onların sayının və keyfiyyətinin artırılması, vətəndaşların xidmətlərdən məmnunluğunun yüksəldilməsi bu məqsədə çatmağın vasitələridir.
E-hökumət sistemi bütün səviyyələrdə dövlət xidmətlərinin göstərilməsində xidmətlərin elektron formasına keçidi təmin edir. Bu sistem müvafiq adminstrativ proseslərin avtomatlaşdırılmasına və əhaliyə müasir, şəffaf xidmətlərin göstərilməsinə imkan yaradır.