İQTİSADİYYAT


Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzi bir ayda 19 mindən çox müraciəti cavablandırıb

A+ A

Bakı, 21 avqust, AZƏRTAC 

İyul ayında Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən canlı əlaqə zamanı 19 min 237 sual cavablandırılıb.

Nazirliyin mətbuat xidmətindən AZƏRTAC-a bildirilib ki, müraciətlərin 24,11 faizi elektron xidmətlər, 17,43 faizi qeydiyyat, 16,18 faizi hesabatlar və hesabat formalarının doldurulma qaydaları, 13,98 faizi vergi növləri, qalanları isə vergi qanunvericiliyi və digər məsələlər barədə olub.

Səsli menyu vasitəsilə məlumat almaq üçün Çağrı Mərkəzinə 6585 zəng edilib, 2571 zəng zamanı vergi borcu, 2017 zəng zamanı isə vergilərin növləri ilə bağlı məlumatlar verilib.

Hesabat dövründə vergi ödəyicilərinin məlumatlandırılması üçün nazirliyin təşəbbüsü ilə 64 min 282 SMS göndərilib.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır

MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ

* işarəsinin olunduğu yerləri doldurun.

Zəhmət olmasa, yuxarıdakı şəkildə göstərilən hərfləri daxil edin.
Hərflərin böyük və ya balaca olmasının fərqi yoxdur.