DÜNYA


Yaponiya şirkətləri “Premium Fridays” kampaniyasına başlayacaq

Tokio, 10 dekabr, AZƏRTAC

Yaponiya hökuməti və işgüzar dairələr istehlak məsrəflərinin artırılması məqsədilə genişmiqyaslı kampaniya keçirmək qərarına gəliblər. Həmin kampaniya “Premium Fridays” adlandırılacaq.

Qərara əsasən, hökumət və işgüzar təşkilatlar hər ayın sonuncu cümə günü mükafat olaraq qısa iş günü kampaniyası keçirəcəklər. Layihənin müəlliflərinin qənaətinə görə, ayın son cümə günü iş vaxtının saat 15:00-da başa çatması işçilərə ticarət üçün mağazalara baş çəkməyə və ya həftə sonu asudə vaxtı daha maraqlı təşkil etməyə şərait yaradacaq.

Kampaniyanın reallaşması üçün müzakirələrin təşkili məqsədilə dekabrın ortalarında xüsusi konfransın keçirilməsi nəzərdə tutulur. Kampaniyanın özünə isə gələn ilin fevral ayında başlanacaq.

Vüqar Ağayev

AZƏRTAC-ın xüsusi müxbiri

Cakarta

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin

MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ

* işarəsinin olunduğu yerləri doldurun.

Zəhmət olmasa, yuxarıdakı şəkildə göstərilən hərfləri daxil edin.
Hərflərin böyük və ya balaca olmasının fərqi yoxdur.