MƏDƏNİYYƏT
“Artım” layihə məkanında yeni sərgi açılacaq
Bakı, 30 oktyabr, AZƏRTAC
Noyabrın 3-də “Artım” layihə məkanında Aqil Abdullayevin “Çəhrayı gələcəyin utancaq oğlanı” adlı fərdi sərgisi açılacaq.
AZƏRTAC xəbər verir ki, Aqil Abdullayevin fərdi sərgisi, məlumatların toplanması, rəylərin formalaşdırılması və insanların müzakirələrə cəlb olunması baxımından sosial medianın Azərbaycan cəmiyyətinin gələcəyinə təsirini araşdırır. Sərginin əsas mövzusu, gender, mədəniyyət və millət kimi dəqiq təriflərdən ayırmaqla rəqəmsal və real dünyalar arasında sərhədləri dumanlandıran yeni özünüdərk və sosial qavrayışa malik gənc nəsildən bəhs edir.
Sərgi, sosial medianın dinamikasının vətəndaşların ictimai müzakirələrə qatılma prosesini necə dəyişdiyini, onlara sosial baxımdan aktual mövzulara sərfəli yollar təqdim etməsini araşdırır. Sosial media, iştirakçılıqla bağlı maneələri, fəallıqla bağlı qeyri-bərabərliyi aşağı salıb. Bundan əlavə, sosial media vətəndaşlara xəbərlər və məlumatlardan istifadə etmək, onları hazırlamaq və yaymaq kimi imkanlar verir ki, bu da ictimaiyyəti inandırmaq üçün yeni imkanlar gətirir. Sərgi, gələcəkdə fikirlərin formalaşdırılmasına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edən sosial media ilə əlaqəli olan bu vasitələri aşkara çıxarır.
Aqil Abdullayevin bədii dili, rəssamın özünü araşdırma obyekti kimi istifadə etməklə, şəxsi yanaşması ilə müəyyən edilir: rəssam 90-cı illərdə, onun gündəlik həyatının ayrılmaz hissəsi olan sosial media ilə birgə dünyaya gəlib, xaricdə təhsil alıb və bu yaxınlarda vətənə dönüb. Sərginin girişində videoəsər vasitəsilə rəssam öz ziyarətçisini salamlayacaq və onlara sərgi haqqında qısa məlumat verəcək. Bu əsər, ziyarətçi üçün baxış və mühafizə hissini yaratmaq niyyətində olan, idarəetmə və nəzarət məqamlarını qeyd edir. Digər otaqlara keçərkən, bu təəssürat uzun çəkmir. Belə ki, əsərlər, şəxsi və sosial transformasiya məqamlarında yaranan aralıq, anlaşılmazlıq, keçid və dəyişkənlik məqamlarını aşkara çıxarır. Rəssam öz “Gəliş” (Mən deməliyəm) adlı əsərində, arxitektor dəyişikliklər və mədəniyyət fərqliliyini nəzərə almaqla, vizual oçerk formasında Birləşmiş Krallıqdan gəlişini təsvir etməklə, öz tanışına söylədiyi əcnəbi baxışları təhlil edir. “Tural haradadır?” adlı əsəri ilə, rəssam üstünlük təşkil edən ənənəvi baxışlar kontekstində kişi mədəniyyəti və yeniyetməliklə bağlı bəyanatları araşdırır. Sərginin sol qanadında əsərlər fərdidən kollektivə keçid alır. Rəssamın səs instalyasiyası, diqqəti beynəlxalq liderlərin səs materialına cəlb edir və bu, onun ictimai diskursa dair təhlillərini və gənc auditoriyanın ictimai-siyasi məsələlərə marağını təsdiqləyir.
“Çəhrayı şəhər” - xəyali sığınacaq ideyasını sual altına qoyur. Burada, özünü təhlükədə hiss edən hər kəs rəqəmsal dövrün gələcək kiber ixtiraları ilə teleportasiya oluna bilər.