Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzi 60 mindən artıq müraciəti cavablandırıb
AzerTAg.az
18.08.2014 [07:58]
Bakı, 18 avqust (AZƏRTAC). “Bank VTB” (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzi (call center) fəaliyyətə başladığı vaxtdan indiyədək 63 min 353 müştərinin müraciətinə cavab verilib.
Bankın mətbuat xidmətindən AZƏRTAC-a bildiriblər ki, 2012-ci ilin oktyabrından fəaliyyət göstərən mərkəzdə 52 min 804 zəng, bankın rəsmi saytındakı onlayn-məsləhət xidməti vasitəsilə 9 min 080 müraciət və 1469 onlayn-ərizə qeydə alınıb.
Çağrı mərkəzi daxil olan zəngləri və kreditlər üzrə bankın saytına daxil olan onlayn-sifarişləri qəbul edir, habelə ödənişi gecikdirən müştərilərlə işləyir. Xidmətin keyfiyyətini yüksəltmək məqsədilə müştərilər arasında müntəzəm sorğu aparılır.
© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin
Bölmənin digər xəbərləri
25.03.2023 [10:34]
23.03.2023 [12:19]
18.03.2023 [11:29]
MULTİMEDİA
26.03.2023 [14:58]
26.03.2023 [12:20]
26.03.2023 [10:55]
26.03.2023 [15:25]
26.03.2023 [13:48]
26.03.2023 [01:53]
25.03.2023 [17:31]
25.03.2023 [17:29]
25.03.2023 [16:09]
25.03.2023 [15:58]
26.03.2023 [07:30]
25.03.2023 [17:36]
25.03.2023 [16:58]
18.03.2023 [10:07]
17.03.2023 [12:49]
25.03.2023 [17:23]
26.03.2023 [12:34]
25.03.2023 [18:33]
26.03.2023 [09:40]
Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var