CƏMİYYƏT
ICESCO-nun Baş direktoru üzv ölkələri təhsildə davamlı inkişafa nail olmaq naminə sıx əməkdaşlığa çağırıb
Bakı, 7 oktyabr, AZƏRTAC
İslam Dünyası Təhsil, Elm və Mədəniyyət Təşkilatının (ICESCO) Baş direktoru Salim əl-Malik bildirib ki, dünyadakı bütün fəaliyyət sahələri gələcəyə yönəlmiş perspektivlər baxımından davamlılıq konsepsiyası vasitəsilə təhsilə daha çox ehtiyac duyur. O qeyd edib ki, ənənəvi məktəblər tezliklə keçmişin bir hissəsinə çevrilərək öz yerini süni intellekt, genişləndirilmiş virtual məkanlar və distant təhsil mühiti ilə idarə olunan təhsil müəssisələrinə verəcək. Hələ günümüzdə mövcud olmayan gələcək peşələr və iş yerləri mövcud iş yerlərinin təxminən 85 faizini əvəz edəcək.
AZƏRTAC təşkilatın saytına istinadla xəbər verir ki, ICESCO-nun Baş direktoru bu fikirləri oktyabrın 6-da Küveytdə keçirilən “Gələcəyin təhsili: Davamlılıq üçün innovasiya və texnologiya” adlı beynəlxalq konfransının açılış sessiyasında virtual müraciəti zamanı ifadə edib.
Əl-Malik çıxışında qeyd edib ki, bu konfrans Oman Sultanlığının ev sahibliyi ilə keçirilən ICESCO Təhsil Nazirləri Konfransının yekununa həsr olunub. Onun əsas nəticələrindən biri təhsil və tərbiyə arasında sıx əlaqənin bir daha təsdiq edilməsidir. Baş direktorun sözlərinə görə, təhsil mahiyyət etibarilə etika və dəyərlərlə bağlıdır və xüsusən rəqəmsallaşma və süni intellekt dövründə gələcək bizdən etikanın zəruriliyini təsdiq edən çərçivələrə riayət etməyi tələb edir. O, həmçinin gənc nəslin texnoloji alətlər və rəqəmsal tətbiqlərlə daha çox məşğul olması səbəbindən təhsildə etik prinsiplərin qorunmasının böyük əhəmiyyətini vurğulayıb. Əl-Malik əlavə edib ki, qlobal kurikulumlar süni intellekt tətbiqlərinin qəbuluna doğru sürətlə irəliləyir və bu, təhsil prosesinin tələbə, müəllim, məktəb və ailədən ibarət dörd sütununun tamamlanmasında tam tərəfdaş kimi ailənin mühüm rolunu qəbul etməyi vacib amilə çevirir. Bu dörd element arasında harmoniyanın təmin edilməsi ekstremizmdən və dözümsüzlükdən azad gələcəyin qorunması üçün açardır.
ICESCO-nun rəhbəri üzv ölkələrin müvafiq qurumlarını təhsilin inkişafında başqalarından öyrənməyə açıq olan, onların metodlarını kor-koranə qəbul etməmək üçün balanslaşdırılmış və yaxşı düşünülmüş bir yanaşmaya çağırıb. O qeyd edib ki, bir çox İslam ölkəsi hələ də müasir təhsil tələblərinə cavab verməyə mane olan iqtisadi problemlərdən əziyyət çəkir.
BMT-nin son hesabatına görə, dünyada məktəbi yarımçıq qoyan və ya qeyri-adekvat təhsil almış 250 milyon gənc var ki, onların da əksəriyyəti İslam ölkələrindəndir. Əl-Malik gələcək nəsillərin təhlükəsiz və dəstəkləyici mühitdə təhsil almasını təmin etmək üçün daha sıx əməkdaşlığın vacibliyini vurğulayıb.