İQTİSADİYYAT
Cavid Qurbanov: Şahdağ istiqamətində yeni qatar yolunun layihələndirilməsinə başlanılıb
Bakı, 17 dekabr, AZƏRTAC
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri Cavid Qurbanov dekabrın 17-də Yeni Azərbaycan Partiyasının İcra Katibliyində mətbuat konfransı keçirib.
AZƏRTAC xəbər verir ki, C.Qurbanov Azərbaycan dəmir yolunun tarixi, müasir dövrdə dəmir yolunun mövcud vəziyyəti və perspektiv planlar barədə danışıb. O deyib ki, Azərbaycanda ilk dəmir yolu hələ XIX əsrin sonlarında istifadəyə verilib. Ötən əsrin əvvəllərində elektrikləşdirilmiş dəmir yolunun istifadəyə verilməsindən sonra isə bu sahənin Azərbaycan iqtisadiyyatında rolu artmağa başlayıb.
Azərbaycanın dəmir yollarının inkişafının ümummilli lider Heydər Əliyevin adı ilə bağlı olduğunu deyən C.Qurbanov bildirib ki, Ulu Öndər bu sahənin inkişafı ilə əlaqədar çox böyük işlər görüb. Hazırda Prezident İlham Əliyev bu siyasəti uğurla davam etdirir.
C.Qurbanov qeyd edib ki, bu gün Azərbaycanda bütün sahələr üzrə inkişaf var və dəmir yolu sahəsi də xüsusi inkişaf dövrünü yaşayır. Bu gün respublikada dəmir yollarının ümumi uzunluğu 4200 kilometrə çatdırılıb, baş yollar isə 2955 kilometr təşkil edir.
O deyib ki, hazırda “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin 20 minədək işçisi var: “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-də 2015-ci ilə nisbətən əməkhaqqı hazırda 95 faiz artıb. Əvvəllər əməkhaqqı 120-130 manat olubsa, hazırda bu rəqəm 583 manatdır. Əməkhaqqının yüksəlməsi yükdaşımaların artımı ilə bağlıdır”.
QSC sədrinin sözlərinə görə, cari ilin yanvar-noyabr aylarında dəmir yolu ilə təqribən 15 milyon ton yük daşınıb. Ötən il yükdaşımaların həcmi 13 milyon 950 min ton olub. Bu il daşınan yüklərin əksəriyyəti tranzit yüklərdir.
Yeni layihələr barədə məlumat verən C.Qurbanov deyib ki, Bakıda Güzdək-Sahil dəmir yolunun təmiri nəticəsində bu xətt yerüstü metro kimi insanların xidmətində olacaq: “Şahdağ istiqamətində yeni qatar yolunun layihələndirilməsinə başlanılıb. Bakı-Rusiya sərhədində olan yola Asiya İnkişaf Bankından kredit ayrılıb. Türkiyə və Qazaxıstanın şirkətləri bərabər işlər görəcək. Eyni zamanda, Bakıdan Lənkəran istiqamətində dəmir yolunun inşası üçün torpaqların alınması prosesi başa çatdırılıb. Lənkəranda dəmir yolu dəniz kənarından çıxarılaraq yeni ərazidən gedəcək. Lənkəran istiqamətində dəmir yolunun iki xəttə keçirilməsi üçün layihələndirmə işləri aparılıb. Maliyyə məsələsi həll olunandan sonra 2021-ci ildən sonra işlərin başlanması planlaşdırılır”.
O bildirib ki, Latviya şirkəti ilə dizel lokomotivlərin təmiri üçün müqavilə imzalanıb. 42 lokomotiv və dəmir yolunda sərnişinləri daşıyan avtobus və 30-dək vaqonun təmiri nəzərdə tutulur.
C.Qurbanov, həmçinin Bakıda tramvay xəttinin bərpası ilə bağlı məsələyə də toxunub. Onun sözlərinə görə, məsələ ölkə başçısına məruzə olunub: “Lakin bu xətti bərpa etmək çox çətindir. Bakı şəhərindəki sıxlıq bu xəttin bərpasını çətinləşdirir. Hazırda bununla bağlı iş aparılır. Xarici şirkətlərə müraciət olunub və araşdırmalar davam edir. Lakin istifadəyə veriləcək dairəvi yolun üzərində əlavə işlər aparmaqla tramvayla daşımaları əvəz etmək olar”.
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin əhəmiyyətindən danışan C.Qurbanov deyib ki, bu layihənin dövlətimizin siyasi iradəsi sayəsində reallaşıb və bu məsələdə Prezident İlham Əliyevin xüsusi rolu var. Layihəyə müəyyən xarici dairələr tərəfindən qısqanclıqla yanaşılır. Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xətti ilə indiyədək 300 min ton yük daşınıb. Bəzi maneələrə baxmayaraq, hazırda bu xəttin daha intensiv işləməsi üçün yüklərin cəlb edilməsi istiqamətində işlər davam etdirilir. Bu istiqamət Rusiya şirkətləri tərəfindən aktiv istifadə edilir. Qazaxıstan tərəfi ilə bu sahədə işlər aparılır və nəticədə əlavə 500-600 min ton yükü cəlb etmək mümkün olacaq. BTQ ilə sərnişin daşımalarının təşkili ilə bağlı işlər görülür. Bu yaxınlarda həmin istiqamət üzrə sərnişin qatarının sınağı keçirilib. Müvafiq sənədlər artıq hazırlanıb və onlar imzalanandan sonra sərnişindaşımalara başlanacaq.
BTQ-nin Naxçıvanla birləşdirilməsi ilə bağlı məsələyə gəldikdə, C.Qurbanov deyib ki, bunun üçün Türkiyə ərazisində 280 kilometrlik xətt tikilməlidir. Bu da 2 milyard dollaradək sərmayə tələb edir. Hazırda məsələ araşdırılır.