REGİONLAR
Mingəçevir Dövlət Universitetində “Erasmus+ EQAC” layihəsi çərçivəsində pilot ixtisas üzrə təqdimat keçirilib
Mingəçevir, 11 fevral, Rauf Hacıyev, AZƏRTAC
“Azərbaycan Universitetlərində keyfiyyət təminatı mərkəzlərinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi” adlı “Erasmus+ EQAC” layihəsinin əsas məqsədlərindən biri də tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və Avropa standartlarına uyğunlaşdırılmasıdır. Bu səbəbdən təlim nəticələrinə əsaslanan proqramların və yeni tədris metodlarının tətbiqi zəruridir.
AZƏRTAC-ın bölgə müxbiri xəbər verir ki, Bakı Biznes Universitetinin koordinatorluğu və Mingəçevir Dövlət Universitetinin də tərəfdaş olduğu həmin layihənin planına uyğun olaraq müasir təlim nəticələrinin, metodlarının tətbiqini əhatə edən pilot layihənin hazırlanmasına başlanılıb.
Bir müddət əvvəl Mingəçevir Dövlət Universitetinin nümayəndə heyəti Bakı Biznes Universitetində Keyfiyyət təminatı üzrə avropalı ekspert İnqa Juknite-Petreikiene tərəfindən keçirilən geniş məzmunlu təlimdə iştirak ediblər.
Mingəçevir Dövlət Universitetində pilot müəllimi, Xarici dil kafedrasının baş müəllimi Əsmər Hacıyevanın təqdimatı ilə geniş təlim keçirilib. Əsmər Hacıyeva tələbəyönümlü təhsil və təlim nəticələrinin müəyyən olunması mövzusunda öyrəndiklərini praktiki olaraq universitetin müəllimlərinə nümayiş etdirib. Belə ki, təlim müddətində tələbələrin tədris prosesinə daha aktiv cəlb edilməsini təmin edən müasir tədris metodları, qiymətləndirmə metodaları və mənimsəmə nəticələri, onların müəyyənləşdirilməsi qaydaları haqqında nümunələr əsasında təlimçi tərəfindən təqdimat keçirilib. Eyni zamanda, tələbəmərkəzli yanaşmanın əsas xüsusiyyətlərindən biri olan və fəaliyyətlərin effektivliyinin müəyyənləşdirilməsinə imkan verən sorğu və “geri bildirim” sisteminin vacibliyi haqqında da müzakirələr aparılıb.
Sonra layihənin əməkdaşları - layihənin universitet üzrə meneceri Samirə Əhmədova və keyfiyyət təminatı üzrə mütəxəssis Lamiyə İbrahimova Vilnüsdə öyrəndikləri təlimləri universitetin əməkdaşları ilə bölüşüblər. Təlimdə “Fişbone diaqramı” haqqında geniş məlumat verilib. Qeyd olunub ki, “Fişbone diaqramı” mövcud problemlərə yanaşma, onların müəyyən olunması və həlli yollarının tapılmasında istifadə edilir. Həmin struktura əyani şəkildə baxılıb və qrup şəkilində həyata keçirilib.
Qeyd edək ki, təlimdə Xarici dil kafedrasının müəllimləri ilə yanaşı, universitetin digər strukturlarında çalışan gənc kadrlar, pilot ixtisas üzrə təhsil alan tələbələr də iştirak edib və praktik məsələlərin həllində yaxından aktiv fikir mübadiləsinə qoşulublar.
Daha sonra iştirakçılar qruplar şəklində yeni tədris metodlarına uyğun olaraq təqdimatlar hazırlayaraq nümayiş etdiriblər. Təlimdə müzakirələr aparılıb.