İQTİSADİYYAT


Ötən ay Gömrük Komitəsinin Çağrı mərkəzinə 3782 müraciət daxil olub

Bakı, 13 dekabr, AZƏRTAC

Dövlət Gömrük Komitəsi cari ilin noyabrında “195/6” Çağrı mərkəzinə daxil olan zənglərin hesabatını hazırlayıb.

Komitənin Mətbuat və İctimaiyyətlə Əlaqələr İdarəsindən AZƏRTAC-a bildirilib ki, Çağrı mərkəzinə şəxslər tərəfindən ünvanlanan 3782 müraciət cavablandırılıb. Bu müraciətlərdən 657-si elektron xidmətlər, 272-si gömrük ödənişləri, 351-i fiziki şəxslər tərəfindən istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallar ilə bağlıdır. Həmçinin sərbəst dövriyyə üçün buraxılış gömrük proseduru ilə bağlı 312 müraciət, müvəqqəti idxal gömrük proseduru üçün 729, xidmətə qəbul qaydaları ilə əlaqədar olaraq 22 və digər mövzularla bağlı 999 müraciət daxil olub.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin

MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ

* işarəsinin olunduğu yerləri doldurun.

Zəhmət olmasa, yuxarıdakı şəkildə göstərilən hərfləri daxil edin.
Hərflərin böyük və ya balaca olmasının fərqi yoxdur.