DÜNYA
Yaponiya şirkətləri “Premium Fridays” kampaniyasına başlayacaq
Tokio, 10 dekabr, AZƏRTAC
Yaponiya hökuməti və işgüzar dairələr istehlak məsrəflərinin artırılması məqsədilə genişmiqyaslı kampaniya keçirmək qərarına gəliblər. Həmin kampaniya “Premium Fridays” adlandırılacaq.
Qərara əsasən, hökumət və işgüzar təşkilatlar hər ayın sonuncu cümə günü mükafat olaraq qısa iş günü kampaniyası keçirəcəklər. Layihənin müəlliflərinin qənaətinə görə, ayın son cümə günü iş vaxtının saat 15:00-da başa çatması işçilərə ticarət üçün mağazalara baş çəkməyə və ya həftə sonu asudə vaxtı daha maraqlı təşkil etməyə şərait yaradacaq.
Kampaniyanın reallaşması üçün müzakirələrin təşkili məqsədilə dekabrın ortalarında xüsusi konfransın keçirilməsi nəzərdə tutulur. Kampaniyanın özünə isə gələn ilin fevral ayında başlanacaq.
Vüqar Ağayev
AZƏRTAC-ın xüsusi müxbiri
Cakarta
MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ
Bölmənin digər xəbərləri
- 06.05.2024 [19:07]
İraq və Suriyanın şimalında 23 terrorçu zərərsizləşdirilib
- 06.05.2024 [17:27]
Avropaya gedən iki mininci yük qatarı Çinin şərq limanını tərk edib
- 06.05.2024 [17:18]
Polşa Ukraynaya qoşun göndərmək niyyətində deyil
- 06.05.2024 [17:08]
Cənubi Koreyada 2044-cü ilədək işçi qüvvəsi xeyli azalacaq
- 06.05.2024 [16:13]
Şotlandiya Milli Partiyasına yeni lider seçilib
- 06.05.2024 [15:55]
Türkiyədə ağır yol-nəqliyyat hadisəsində 8 nəfər ölüb
- 06.05.2024 [15:46]