DÜNYA


“Zara” loqotipini dəyişib

Madrid, 4 fevral, AZƏRTAC

İspaniyanın iri geyim istehsalçısı “Zara” marketlər şəbəkəsi loqotipini dəyişib.

AZƏRTAC xəbər verir ki, yenilənmiş simvol şirkətin rəsmi saytında və sosial şəbəkələrdəki səhifələrində təqdim edilib.

Yeni kursivli şrift ensizləşdirilib, hər növbəti hərf isə özündən əvvəlkinin üzərinə qoyulub.

“Fashion United” nəşrinin məlumatına görə, marka özünün firma embleminin şəklini ilk dəfə olaraq 2010-cu ildən dəyişməyə başlayıb. Qeyd olunur ki, yeni versiya “Zara”nın məhsullarının üzərinə çoxdan vurulsa da, yalnız indi əsas loqotip hesab edilib.

“Inditex” korporasiyasının aparıcı ticarət şəbəkələrindən biri olan “Zara”nın əsası 1985-ci ildə ispaniyalı sahibkar Amansio Orteqa tərəfindən qoyulub. “Zara” ilə yanaşı, “Massimo Dutti”, “Bershka”, “Pull & Bear”, “Stradivarius” və s. brendlər də “Inditex”ə daxildir.

Nigar Cəfərli

AZƏRTAC-ın xüsusi müxbiri

Madrid

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin

MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ

* işarəsinin olunduğu yerləri doldurun.

Zəhmət olmasa, yuxarıdakı şəkildə göstərilən hərfləri daxil edin.
Hərflərin böyük və ya balaca olmasının fərqi yoxdur.