İQTİSADİYYAT
Bank VTB (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzi 60 mindən artıq müraciəti cavablandırıb
Bakı, 18 avqust (AZƏRTAC). “Bank VTB” (Azərbaycan) ASC-nin çağrı mərkəzi (call center) fəaliyyətə başladığı vaxtdan indiyədək 63 min 353 müştərinin müraciətinə cavab verilib.
Bankın mətbuat xidmətindən AZƏRTAC-a bildiriblər ki, 2012-ci ilin oktyabrından fəaliyyət göstərən mərkəzdə 52 min 804 zəng, bankın rəsmi saytındakı onlayn-məsləhət xidməti vasitəsilə 9 min 080 müraciət və 1469 onlayn-ərizə qeydə alınıb.
Çağrı mərkəzi daxil olan zəngləri və kreditlər üzrə bankın saytına daxil olan onlayn-sifarişləri qəbul edir, habelə ödənişi gecikdirən müştərilərlə işləyir. Xidmətin keyfiyyətini yüksəltmək məqsədilə müştərilər arasında müntəzəm sorğu aparılır.
MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ
Bölmənin digər xəbərləri
- 28.08.2023 [11:22]
Dövlət Vergi Xidməti: Elektron xidmət təkmilləşdirilib
- 27.08.2023 [07:11]
Dövlət xətti ilə 3886 mənzil kirayə verilib
- 26.08.2023 [14:52]
Hüquqi şəxsin fəaliyyəti yenidən bərpa oluna bilərmi?
- 26.08.2023 [14:50]
ABŞ Federal Ehtiyat Sistemi uçot dərəcələrini artırmağa davam edəcək
- 25.08.2023 [14:44]