Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyi

İQTİSADİYYAT

Dövlət Proqramının icrası Azərbaycanın polad magistralı qarşısında geniş üfüqlər açmışdır

Bakı, 25 iyun (AZƏRTAC, Ceyhun Rüstəmov). Son illər ölkənin nəqliyyat infrastrukturunda həyata keçirilən yenidənqurma işləri, beynəlxalq layihələr, qəbul olunan dövlət proqramları bu sahənin inkişafına təkan vermiş, Asiya ilə Avropanın qovuşuğunda yerləşən Azərbaycanın nəqliyyat dəhlizi kimi önəmini daha da artırmışdır. Bu baxımdan nəqliyyat infrastrukturunun mühüm qollarından biri olan dəmir yolu da öz inkişafının yeni mərhələsinə qədəm qoymuşdur. Prezident İlham Əliyevin 2010-cu il 6 iyul tarixli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı”nın icrası ölkənin polad magistralı qarşısında geniş üfüqlər açmışdır.

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri Arif Əsgərov ötən dövrdə proqram çərçivəsində görülən işlər, eləcə də tarixi layihə olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun tikintisi və yaxın perspektivlərlə bağlı AZƏRTAC-ın müxbirinin suallarını cavablandırmışdır.

- Arif müəllim, “Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı”nın icrası yekunlaşmaq üzrədir. Proqram çərçivəsində nə kimi işlər görülmüşdür? Əsas hədəflərə çatmaq mümkün olmuşdurmu?

- Son illər ölkənin nəqliyyat sisteminin əsas sahələrindən biri olan dəmir yolunun perspektiv inkişafı üçün ölkə rəhbərliyi tərəfindən mühüm qərarlar qəbul olunmuş, sərəncamlar imzalanmışdır. Prezident İlham Əliyevin 2010-cu il 6 iyul tarixli Sərəncamı ilə təsdiq etdiyi “Azərbaycan Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət Proqramı” bu baxımdan xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Sənəddə Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatının sürətli inkişafını təmin edən bütün məqamlar öz əksini tapmışdır. Dövlət Proqramına uyğun olaraq, vaqon və lokomotiv parkının yenilənməsi, yol, elektrik təchizatı, işarəvermə və rabitə qurğularının əsaslı təmiri, texniki vasitələrin modernləşdirilməsi və qarşıya qoyulmuş digər mühüm vəzifələrin icrası istiqamətində önəmli addımlar atılır. Dövlət Proqramının əsas hədəfləri Azərbaycanın tranzit potensialının artırılması, dəmir yolu nəqliyyatında xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi, sərnişin və yük daşımalarında xərclərin azaldılması yolu ilə nəqliyyat kompleksinin səmərəli fəaliyyətinin təmin edilməsidir.

Dövlət Proqramının icrası tam sürətlə gedir. Belə ki, Bakı-Böyük Kəsik istiqamətində 317 kilometr yolun əsaslı təmiri başa çatmış və 800 metrlik uzunölçülü relslərlə (pletlərlə) əvəzlənmişdir. Qeyd edim ki, Dövlət Proqramının icrası çərçivəsində Bakı-Böyük Kəsik istiqamətində 317 kilometr yolun əsaslı təmirinə 2011-ci il iyunun 10-da Tatlı-Ağstafa sahəsinin 97-ci kilometrində start verilmiş, təmir işləri 2013-cü il dekabrın 10-da Ağstafa-Poylu mənzilində başa çatdırılmışdır.

Saloğlu-Poylu mənzilinin 73-cü kilometrində Kür çayı üzərində ikinci körpünün və körpü üzərindən keçən dəmir yolu xəttinin tikintisi, Çarxı-Sarvan mənzilinin 2508-ci kilometrində Vəlvələçay üzərindəki dəmir-beton körpünün və Saatlı-Becar mənzilinin 98-ci kilometrində Araz çayı üzərindəki metal körpünün rekonstruksiyası da proqram çərçivəsində görülən işlər sırasındadır.

Hazırda Bakı-Böyük-Kəsik istiqamətində elektrik təchizatı sisteminin 25 kilovoltluq dəyişən cərəyanlı dartı sisteminə keçirilməsi gündəmdədir. Bununla bağlı tenderdə podratçı qismində qalib gəlmiş ATEF Şirkətlər Qrupu ilə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC arasında müqavilə imzalanmışdır. Layihənin birinci mərhələsi Böyük Kəsik-Gəncə, ikinci mərhələsi Gəncə-Ucar, üçüncü mərhələsi Ucar-Hacıqabul, dördüncü mərhələsi isə Hacıqabul-Bakı sahələrini əhatə edir. Araşdırmalardan sonra 12 yarımstansiya üçün yer seçilmiş və quraşdırma işlərinə başlanılmışdır. Artıq Böyük Kəsik, Ağstafa, Düyərli və Alabaşlı yarımstansiyalarının tikintisi başa çatdırılmışdır. Hazırda Gəncə-Ucar sahəsi üzrə layihə sənədlərinin hazırlanması yekunlaşmaq üzrədir.

Dövlət Proqramı çərçivəsində dəmir yollarının avtomatlaşdırılmış işarəvermə sisteminin mikroprosessor əsasında vahid dispetçer mərkəzindən idarə edilməsi ilə əvəzlənməsi işlərinə də start verilmişdir. Bu sistemə qatarların hərəkətinə monitorlar vasitəsilə texniki və vizual nəzarət olunması, hərəkət heyəti ilə birbaşa rabitə əlaqəsinin yaradılması, nasazlığı dərhal aşkara çıxaran təhlükəsizlik cihazlarının quraşdırılması, dəmir yolu-avtomobil keçidlərinin tam avtomatlaşdırılması daxildir.

Bakı-Böyük Kəsik sahəsində elektrik təchizatı, işarəvermə və rabitə sisteminin tam modernləşdirilməsi dörd il ərzində həyata keçiriləcəkdir. Bu məqsədlə elan edilmiş tenderin qalibi olan İsveçin “Bombardier” şirkəti ilə birgə Böyük Kəsik-Gəncə (I mərhələ) sahəsi üzrə texniki şərtlər hazırlanmışdır. Hazırda layihə üzrə müvafiq işlər aparılır.

Bundan əlavə, dəmir yollarının təmiri üçün Avstriyadan alınmış müasir yol təmiri maşınlarının fəaliyyəti və onların saxlanması üçün Biləcəridəki motorlu rels nəqliyyatı, maşın və mexanizmlərin təmiri emalatxanasında anqar tikilib istifadəyə verilmişdir. “Dəmiryolservis” MMC-nin 24 saylı Salyan rels qaynaqlama qatarının bazasının gücləndirilməsi məqsədilə Ukraynadan yeni qaynaq qurğusu alınmışdır. “KSM-005” markalı bu qurğu həm avtomobil yolu, həm də dəmir yolu üzərində hərəkət edə bilir.

- Dövlət Proqramında nəzərdə tutulan əsas tədbirlərdən biri də lokomotiv və vaqon parkının təmiri və yenilənməsidir. Proqramın bu bəndi necə icra olunur?

- Proqram çərçivəsində indiyədək müxtəlif ölkələrdə əsaslı təmir olunmuş 11 lokomotiv istismara verilmişdir. Bu ilin fevral-mart aylarında isə 5 ədəd “TEM-2” seriyalı teplovoz Vilnüs Lokomotivlərin Təmiri Deposuna göndərilmişdir. Həmin teplovozlardan 2-si artıq əsaslı təmir olunaraq Azərbaycana gətirilmişdir. Bu teplovozlarda kondisioner sistemi, müşahidə kameraları quraşdırılmışdır.

Bu yaxınlarda Ukraynanın Dnepropetrovsk Vaqon Təmiri Zavodunda 60, Rusiya Federasiyasının Voronej şəhərində isə 16 vaqonumuz təmir olunaraq Azərbaycana gətirilmiş, Bakı-Tbilisi, Bakı-Moskva, Bakı-Xarkov və Bakı-Balakən, Bakı-Ağstafa-Qazax istiqamətlərində xəttə buraxılmışdır.

Bundan əlavə, 2014-cü ilin mayında Bakıda keçirilən Azərbaycan-Fransa biznes forumu çərçivəsində imzalanan 11 sənəddən biri də yük lokomotivlərinin alınmasına dair müqavilədir. Azərbaycanın nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov və “Alstom Transport” şirkətinin prezidenti Ann Pupo Lafarq tərəfindən imzalanmış bu müqaviləyə əsasən elektrovozlar 2016-2018-ci illərdə EKZ birgə müəssisəsində istehsal olunacaqdır. Bu  sənəd , habelə  servis  deposunun  yaradılmasını,  texniki  dəstəyin  və   xidmətin  təmin  olunmasını da  nəzərdə  tutur.

Göründüyü kimi, Dövlət Proqramına dair tədbirlər planında dəmir yolunun bütün sahələrinin, o cümlədən vaqon təsərrüfatının dirçəldilməsi üçün hər bir məqam nəzərə alınmışdır.

- Hazırda gündəmdə olan daha bir mühüm məsələ Gəncədə müasir sərnişin vaqonları istehsal edən zavodun tikilməsidir. Bununla bağlı nə kimi yeniliklər var?

- Bu zavodun Gəncə vaqon deposunun bazasında yaradılması nəzərdə tutulmuşdur. İsveçrənin “Stadler Rail Group” şirkəti ilə aparılan danışıqların nəticəsi olaraq yataq və oturacaq tipli sərnişin vaqonlarının istehsalı və onlara texniki xidmət göstərilməsi üzrə müştərək müəssisənin yaradılması planlaşdırılır. Ötən il aprelin 12-də həmin şirkətlə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC arasında əməkdaşlığa dair anlaşma memorandumu imzalanmışdır. Artıq zavodun və sexlərin tikinti, layihə-smeta sənədləri, ilk mərhələdə istehsal olunacaq vaqonların dizaynına və texniki şərtlərinə dair layihə sənədləri, fotoşəkillər və albomlar hazırlanmışdır.

Yeri gəlmişkən qeyd etmək istərdim ki, bu il “Stadler Rail Group” şirkətindən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunda istifadə olunmaq üçün 30 ədəd müasir sərnişin vaqonunun alınması istiqamətində də iş aparılır.

- Regionun nəqliyyat xəritəsini dəyişdirəcək Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun inşası yekunlaşmaq üzrədir. Tikintidəki son vəziyyət barədə nə deyə bilərsiniz?

- Çox önəmli beynəlxalq layihələrdən olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun tikintisi istər Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə hökumətlərinin, istərsə də dəmir yolları rəhbərlərinin diqqət mərkəzindədir. Deyə bilərəm ki, işlər qrafik üzrə gedir. Yolun birinci və ikinci mərhələsinin tikintisi yekunlaşmışdır. Hazırda üçüncü mərhələdə işlər davam etdirilir. Eyni zamanda, Gürcüstan və Türkiyə arasındakı 4,3 kilometr uzunluğunda tunelin tikintisi həyata keçirilir. Türkiyə hissəsindəki 2,2 kilometrlik məsafədə işlər artıq başa çatdırılmışdır. Tunelin Gürcüstan hissəsində isə tikinti hələ davam etməkdədir.

Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun Gürcüstan hissəsinin tikintisində “Azərbaycan Dəmir Yolları”nın “Dəmiryolservis” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti podratçı təşkilat olduğundan orada işlərin gedişi ilə bağlı tam məlumatlıyıq. Belə ki, hazırda Marabda-Türkiyə sərhəddi (Kartsaxi) sahəsinin Marabda-Axalkalaki ərazisində tikinti, reabilitasiya-rekonstruksiya, Axalkalaki stansiyasında və Axalkalaki-Türkiyə sərhədi (Kartsaxi) ərazisində tikinti işləri aparılır. Bu ilin sonunadək Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunda ilk qatarın xəttə buraxılması, 2015-ci ildən isə yolun tam istismara verilməsi planlaşdırılır.

Doğrudan da, bu layihə regionun nəqliyyat xəritəsini əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirəcəkdir. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin işə düşməsi, eləcə də Bosfor boğazında dəmir yolu tunelinin inşası ilə Transavropa və Transasiya dəmir yolu şəbəkələrinin birləşdirilməsi yük və sərnişinlərin Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə ərazilərindən keçməklə birbaşa Avropa və Asiyaya çıxışını təmin edəcəkdir. Həmçinin region ölkələrinin tranzit potensialının artmasına, Avropaya inteqrasiya proseslərinin sürətlənməsinə, o cümlədən Azərbaycanın xarici iqtisadi əlaqələrinin daha da genişlənməsinə yol açacaqdır. Prezident İlham Əliyev Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunu tarixi layihə adlandıraraq demişdir: “Bu dəmir yolunun tikintisi nəticəsində Azərbaycan iki qitəni birləşdirəcəkdir. Onsuz da biz Avropa ilə Asiya arasında olan bir ölkəyik. Dəmir yolları ilə, avtomobil yolları ilə, hava nəqliyyatı ilə biz öz mərkəzi rolumuzu daha da artıracağıq”.

Bu dəmir yolu vasitəsilə ilk illərdə 5 milyon ton, növbəti illərdə isə 15 milyon tona qədər yük daşınacağı gözlənilir.

- Perspektivdə Qars-Gümrü-Naxçıvan dəmir yolunun yaradılması da nəzərdə tutulur. Bu layihənin detalları barədə məlumat verə bilərsinizmi? Ümumiyyətlə, Azərbaycan dəmir yolunu qarşıda daha nə kimi perspektivlər gözləyir?

- Qars-Gümrü-Naxçıvan dəmir yolu layihəsi üzərində əsas işlər Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun tikintisi yekunlaşdıqdan sonra başlayacaqdır. Bu, strateji əhəmiyyətli layihə olaraq, Naxçıvanla Bakı arasında birbaşa dəmir yolu əlaqəsinin yaradılması deməkdir. Azərbaycan hökuməti Qars-Naxçıvan dəmir yolunun inşası ilə bağlı layihənin hazırlanması barədə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-yə müvafiq tapşırıq vermişdir. Bununla əlaqədar olaraq, Nəqliyyat Nazirliyi nümayəndələrinin iştirakı ilə xüsusi komissiya yaradılmışdır.

Layihənin detallarına gəlincə, deyə bilərəm ki, Qars şəhərindən Türkiyə-Azərbaycan sərhədinədək olan təqribən 230 kilometr məsafədə yeni dəmir yolu xəttinin çəkilməsi nəzərdə tutulur. Həmçinin yolun Naxçıvan hissəsində də təqribən 10 kilometrə yaxın dəmir yolu xətti tikilməlidir. Bu, mövcud dəmir yolu xəttini Sədərəyə qədər uzatmağa imkan verəcəkdir. Layihə çərçivəsində Naxçıvan Muxtar Respublikasının dəmir yol sistemi də yenidən qurulacaqdır.

Ümumiyyətlə, perspektivlərdən danışarkən deyə bilərəm ki, hazırda Azərbaycan dəmir yollarının 2020-ci ilədək inkişaf konsepsiyası üzərində iş aparılır. Bu konsepsiya ölkəmizin sosial-iqtisadi həyatında mühüm əhəmiyyətə malik olan dəmir yolu sisteminin daha da inkişaf etdirilməsi, əhalinin və iqtisadiyyatın bu nəqliyyatı xidmətinə olan tələbatının ödənilməsi, daşımaların təhlükəsizliyi, infrastrukturun yeniləşdirilməsi, ölkəmizin ərazisindən keçən nəqliyyat dəhlizlərinin rəqabət qabiliyyətinin yüksəldilməsi, tranzit daşımaların həcminin artırılması, dəmir yolu sahəsi üçün yüksək ixtisaslı kadrların hazırlanması istiqamətində konkret vəzifələri müəyyənləşdirəcəkdir.

Xəbəri sosial şəbəkələrdə paylaşın

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Bu gün Azərbaycan məktəblərində “Son zəng” qeyd olunur

Orban: Avropa Məhkəməsinin Budapeşti 200 milyon avro məbləğində cərimə etməsi yolverilməzdir

Türkiyə Egey dənizində neft kəşfiyyatına başlamağı planlaşdırır

Rusiyada ölkəyə gəliş zamanı viza almaq imkanının yaradılması təklif edilir

Boyundan aşağı iflic olan 43 nəfər yeni cihazla qoluna nəzarət edə bilib

Qırğızıstanda uran və torium hasil ediləcək

Rusiyadan bir gün sonra ABŞ-a məxsus sualtı qayıq da Kuba sahillərinə yaxınlaşıb

Argentinada hökumətin islahatlarına qarşı etirazlar keçirilir

Ukrayna və Yaponiya təhlükəsizlik haqqında saziş imzalayıblar

Rəsmi Pekin: ABŞ-ın sanksiyaları əsas risk mənbəyinə çevrilir

Britaniya Rusiyaya qarşı yeni sanksiyalar paketi elan edib

Ordubadda həmkəndlisini qəsdən öldürməkdə şübhəli bilinən şəxs tutulub

Azərbaycan ilə Özbəkistanın hakim partiyaları arasında əməkdaşlıq genişləndirilir

YAP ilə “AMANAT” partiyası arasında qarşılıqlı fəaliyyət və əməkdaşlıq haqqında Memorandum imzalanıb

Moskvada MDB-nin İqtisadi Şurasının iclası keçiriləcək

Ukrayna və ABŞ arasında təhlükəsizliyə zəmanət haqqında saziş imzalanıb

G7 ölkələri Ukraynaya 50 milyard dollar məbləğində kredit verilməsinə dair razılığa gəliblər

Prezidentin köməkçisi Hikmət Hacıyev Brüsseldə “NATO+Azərbaycan” formatında siyasi dialoqda iştirak edib və bir sıra görüşlər keçirib YENİLƏNİB

Sergey Markov: Paşinyan ABŞ və Aİ-yə yarınmağa çalışır

Şirvanda ocaq qalayan şəxs yanıq xəsarətləri alıb

Zaxarova Türkiyə XİN rəhbərinin Rusiyaya səfərini şərh edib

SOCAR ilə “Baker Hughes” şirkəti arasında Əməkdaşlıq Sazişi imzalanıb

Belarus Ermənistandakı səfirini geri çağırıb

Milli Xalça Muzeyində “Müxtəlifliyin gözəlliyi” adlı sərgi açılıb

Naxçıvan istiqamətində mövqelərimiz atəşə tutulub VİDEO

Bəzi bölgələrə leysan xarakterli yağış yağıb, Qobustan rayonuna dolu düşüb – FAKTİKİ HAVA

Ərdoğan: Avropanın ayrı-ayrı ölkələri Türkiyənin Aİ-yə üzvlüyündə maneələr yaradır

Qusarda qəbir daşlarını dağıdan şəxs saxlanılıb

Peşə təhsili müəssisələrində ixtisas istehsalat işlərinin qiymətləndirilməsi aparılır

Azərbaycanla Gürcüstan arasında əlaqələrin inkişafında dini qurumların roluna dair müzakirə aparılıb

YARAT-da rəssam Aydan Salahovanın “Sükutun səsləri” adlı fərdi sərgisi açılıb

ADA Universitetində “Məzun günü”

KTMT: Ermənistan təşkilatın tamhüquqlu üzvü olaraq qalır

Azərbaycanda innovasiya ekosistemi ilə bağlı müzakirələr aparılıb

Milli Qurtuluş Günü Azərbaycan tarixinin şanlı qürur səhifəsinə çevrilib ŞƏRH

Qlobal Davamlı İnkişaf Konqresi çərçivəsində keçirilən panel sessiyada Azərbaycan təcrübəsindən danışılıb

Bəhruz Əzimov: Bu günədək 36 min 411 tələbə təhsil krediti alıb

“Müasir metodik xidmətin təşkili” layihəsi çərçivəsində məktəblərin monitorinqi haqqında hesabat görüşü

Müəllimlərin sertifikatlaşdırılması prosesinə dəstək məqsədilə sınaq imtahanı keçiriləcək

COP29: İqlim naminə Parisdən Bakıya velosiped turu təşkil ediləcək

İctimai TV Avro-2024-ü və Yay Olimpiya Oyunlarını yayımlayacaq

“Azneft” və “Sakuraz Green Energy” akkumulyatorların yenilənməsini həyata keçirəcək

Mərkəzi Elmi Kitabxanada TİKA ilə əməkdaşlığın perspektivləri müzakirə edilib

Azərbaycan Respublikasının İqtisadi Şurasının və Azərbaycan İnvestisiya Holdinqinin Müşahidə Şurasının birgə iclası keçirilib

Millətlər Liqası: Türkiyə yığması növbəti qələbəsini qazanıb

“Dekolonizasiya, beynəlxalq diplomatiya və müasir dünyada kommunikasiyanın rolu” - hibrid formatda tədbir

® “Azercell Cup 2024” müsabiqəsinin qalibləri müəyyən olunub 2000 məktəbli arasından 31 qalib seçilib

SİF arıçılığın inkişafı üçün güzəştli kredit verib

Bakıda velosipedlərin parklanması üçün dəmir konstruksiyaların quraşdırılması işlərinə başlanılıb

Daşkənddə özbək dilinə tərcümə edilmiş "Qılınc və qələm" romanının təqdimatı olub

Naxçıvan şəhərində istifadəyə yararsız olan kolbasa və sosiska məhsullarının satışının qarşısı alınıb

Bu il ölkə üzrə 102 min 120 nəfər orta məktəbdən məzun olur

BDU-nun nümayəndə heyəti Tailandın Kasetsart Universitetində olub

Bonn şəhərində COP29-a hazırlıq məqsədilə jurnalistlər üçün seminar-treninqlər təşkil olunub VİDEO

Bakı Elm Olimpiadasının qalibləri mükafatlandırılıb

“Media ayı” çərçivəsində RİİB könüllüləri üçün təlimlərə başlanılıb

Azərbaycan və Yaponiya universitetləri arasında tələbə mübadiləsi ilə bağlı müzakirələr aparılıb

Avropa Kubokuna vəsiqə qazanmış basketbol millisinin üzvləri ilə görüş olub

Əməkdar artist Sahib Paşazadə Özbəkistanda fəxri professor adına layiq görülüb

Anton Ferştandt: Rolu yalnız oynamaq yox, həm də onu səhnədə yaşamaq gərəkdir

Çövkən üzrə dünya çempionatı: Azərbaycan millisi Türkiyəyə böyük hesabla qalib gəlib

Naxçıvanda ölkə və beynəlxalq səviyyəli müsabiqə və yarışlarda qalib olan şagirdlərlə görüş keçirilib

Yeni formalaşdırılmış “Füzuli Könüllüləri” qrupu ilə görüş keçirilib

Naxçıvanda aktiv obyektlərin vergi daxilolmaları 2,1 dəfə artıb

UNEC-in “Minor” proqramının ilk məzunlarına sertifikatlar təqdim olunub

Fövqəladə Hallar Nazirliyi Milli Qurtuluş Gününə həsr olunmuş tədbir keçirib

“Kənd təsərrüfatında özəl təsərrüfatların formalaşmasına yardım üzrə Dövlət Komissiyasının və Kənd Təsərrüfatında Özəl Bölmənin İnkişafına Yardım Agentliyinin Əsasnamələri haqqında” Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2000-ci il 11 aprel tarixli 65 nömrəli Qərarında dəyişiklik edilməsi barədə
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin QƏRARI

Qlobal iqlim dəyişmələrinin ekosistemlərə təsiri ilə bağlı keçirilən beynəlxalq elmi-praktik konfrans başa çatıb

“Meliorasiya və irriqasiya sistemlərinin kadastrının aparılması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında
 Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin QƏRARI

Beynəlxalq turnirdə iştirak edəcək Azərbaycan güləşçiləri bəlli olub

Devid Kemeron: Britaniya özünü Çindən gələn təhlükədən qorumalıdır

Ərzaqlıq buğda proqramının icra vəziyyəti təhlil edilib

“Açıq dərs - Açıq fikir” layihəsi çərçivəsində bilik yarışması təşkil olunub

Milli Məclisin komitə iclasında iki məsələ müzakirə olunub

Moris Pindar: Hazırda Fransanın müstəmləkə siyasəti davam edir

Kreml: Rusiya Ermənistanın KTMT üzrə mövqeyini aydınlaşdırmaq üçün onunla işləməyə davam edəcək

ABŞ-ın lüks sinfinə aid səyahət agentləri Paris Olimpiadasına tələbatın zəif olduğunu qeyd edirlər

Bakıda 10 meqaparkın tikintisi aparılır

Şərqi Zəngəzur və Qarabağın biomüxtəlifliyinin tədqiqi – dəyirmi masa

NATO-nun mobil təlim qrupu tərəfindən HHQ-də kurs keçirilir

Narkomaniyanın insanların həyat və sağlamlığına mənfi təsirləri barədə məlumat verilib

® ABB “Ən yaxşı işəgötürən” beynəlxalq sertifikatına layiq görülüb

Bakı Təşəbbüs Qrupu kanak xalqının müstəqillik uğrunda mübarizəsini dəstəkləməyə davam edəcək

“Aqroservis” ASC-də “İnsan Hüquqları Aylığı” çərçivəsində tədbir keçirilib

Emin Mahmudov: Fernandu Santuşun Azərbaycan futboluna da töhfə verəcəyinə inanıram

Paytaxt məktəbində Qarabağ Universitetinə tələbə qəbulu ilə bağlı maarifləndirici görüş təşkil edilib

Cari ilin birinci rübündə elektron satınalmalarda iştirak edən orta iştirakçı sayı açıqlanıb

Mikael Forrest: Yeni Kaledoniya Fransanın remilitarizasiyası səbəbindən böhran içindədir

Bayram günləri ilə əlaqədar Bakı-Ağstafa-Bakı marşrutu üzrə əlavə 12 qatar reysi təyin edilir

“Zirə” sabiq futbolçusunu transfer edib

® “Kapital Bank”ın iştirakı ilə Naxçıvanda ilk “Karyera sərgisi” keçirilib

Elm və təhsil naziri İctimai Şuranın üzvləri ilə görüşüb

Xalqımızın və dövlətimizin ictimai-siyasi həyatında dönüş günü ŞƏRH

Culfada kombayn və taxıl sahəsi yanıb VİDEO

Meksikali tenor Luis İtzkoatl Bülbül vokal məktəbinin tələbələri ilə görüşüb

Beynəlxalq ekspert: İtaliya Azərbaycan sayəsində iqtisadi dayanıqlığa yönəlmiş innovativ enerji mərkəzinə çevrilə bilər – MÜSAHİBƏ

Təhsil tələbə kreditlərinə müraciət tarixi uzadılıb

ASAN könüllülərinin növbəti səhnə əsəri nümayiş etdirilib

ATMU iki kateqoriya üzrə dünyanın yüksək reytinqli universitetləri arasında

Bayram günlərində ölkə ərazisində hava şəraiti əsasən yağmursuz keçəcək