Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyi

MƏDƏNİYYƏT

Tofiq Kazımov - imzalı əfsanə

Tofiq Kazımov - imzalı əfsanə

Bu gün görkəmli rejissor Tofiq Kazımovun anadan olmasının 95-ci ildönümü tamam olur

Bakı, 14 yanvar, AZƏRTAC

Azərbaycanda lirik-psixoloji teatr məktəbinin yaranması, inkişafı və formalaşması onun adı ilə bağlıdır. Tofiq Kazımovun Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında quruluş verdiyi tamaşalarda XX əsrin hərəkət və təfəkkür sürəti, qlobal ictimai və siyasi proseslərin ritmi, insanların həyat tərzinin dinamikası, düşüncə tərzinin itiliyi müxtəlif bədii, estetik, fəlsəfi, psixoloji formalarda parlaq təcəssümünü tapıb. Böyük sənətkarın səhnə həyatı verdiyi tamaşaların finalı özü bir tamaşa idi. Bu böyük sənətkarın adı hər zaman xalqımızın yaddaşında yaşayacaq.

Bu gün unudulmaz teatr xadimi, şair Səməd Mənsurun ailəsində dünyaya göz açan Azərbaycanın görkəmli teatr rejissoru, pedaqoq, Xalq Artisti Tofiq Kazımovun anadan olmasının 95-ci ildönümü tamam olur. AZƏRTAC bu münasibətlə rejissorun tələbəsi, sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, professor İsrafil İsrafilovun yazısını təqdim edir.

Ən yüksək estetik meyarlara cavab verən tamaşaların müəllifi, ədəbiyyatın, musiqinin, səhnə sənətinin mükəmməl bilicisi, xiridarı olan, yaradıcı şəxsiyyət taleyi ilə yanaşı, adi insan həyatı yaşayan müəllimim - Tofiq Kazımovun aqibəti barədə düşüncələrim bir zamanlar oxuduğum, qəribə hesab etdiyim fikirləri yadıma saldı: “Əcəl istedadlı bir insanın içərisində gizlənən imkan və bacarığını göstərməyinə macal verməyib, ömrünün ən çiçəklənən dövründə qəflətən onun həyatına son qoyduğu zaman ağıl istər-istəməz bunun səbəbində bir məna, ümumiləşdirmə axtarır. İçindəki əcəlin təsadüfi olmadığı inamını üstələmək mümkün deyil. Nə qədər fəndgir olsa da, əcəl düşüncəmiz üçün gizli olan qanunla baş verir. Əcəl bu dünyada öz əməli işini bitirən ruhla məxfi razılıqdan sonra gəlir”.

Bu sözlərin hikmətini düşündükcə, adamı qorxuya bənzər hislər bürüyür. Fikrin yırtıcı məntiqi nə qədər müdhiş təsir oyatsa da, həqiqəti sülhə doğru çəkir və barışıq labüdləşir. Bəli, onun faciəli sonu hər birimiz üçün gözlənilməz olsa da, təsəlli üçün də yer qalır.

Moskva teatr mühitində cilalanan estetik baxışları və yaradıcılıq potensialı T.Kazımovun milli səhnə sənətinin sabahına xidmət etmək ehtirasına qol-qanad verirdi. Ona elə gəlirdi ki, hərbçilərin təbirincə desək, “sursat var, platsdarm ixtiyarındadır, canlı qüvvə əmrə müntəzirdir” və qələbəyə aparan yol açıqdır. Ona elə gəlirdi ki, Allahın ona bəxş etdiyi istedad, qazandığı təcrübə, daxilində püskürən və onu böyük işlərə sövq edən bədii enerji, nəinki təkcə ona, hətta bir neçə ömrə bəs edər. O illərdə T.Kazımov özünü K.Stanislavski, V.Meyerhold, J.Vaxtanqov, A.Tahirov, A.Popov qədər qüdrətli sanır və onların bacarmadıqlarına milli səhnədə özünün nail olacağı zənni ilə yaşayırdı. Əslində bu, cavan rejissorun müştəbehliyi deyildi və o, düşündüklərini edə biləcək heyrətamiz istedada malik idi, amma necə deyərlər, “sən saydığını say, gör fələk nə sayır”. Fələk isə ona ümidlər və tərəddüdlərlə, təzyiqlər və tənələrlə, alqışlar və iztirab dolu bir yük hazırlamışdı. Elə bir yük ki, onu uzaq bir məsafəyə daşımaq üçün təkcə fitri istedad, yaxud milli mədəniyyət təəssübkeşliyi az idi. İlk bir neçə tamaşası ilə T.Kazımov təvazökarlıqla sözünü deyə bildi və diplomatların dili ilə desək, onu “tanıdılar”. Bu, cavan rejissorun tamaşa seçkisindən daha çox, tamaşaların onun üçün seçilməsi idi. İlk dövrlər o zaman teatrda mövcud olan ənənəvi münasibətlə barışmaqdan başqa yol görünmürdü. Çünki T.Kazımovun rejissor kimi çalışmağa başladığı teatrda A.İsgəndərovla yanaşı, bir neçə rejissor, o cümlədən M.Məmmədov, Ə.Şərifov və başqalarının çalışdığı məlum olsa da, bu teatr daha çox Adil İsgəndərovun teatrı idi. Burada demək olar ki, hər şey - repertuar tərtibindən tutmuş, rol bölgüsünə qədər, fərdi yaradıcılıq işindən başlamış məvacibə qədər, tamaşa sayından ayrı-ayrı aktyorların qrim otaqlarında yerləşdirilməsinə qədər bütün məsələlər məhz A. İsgəndərovun hökmü ilə həll edilirdi.

Tale onun üçün tarixi şərait yaratmışdı

Az bir zaman içərisində T.Kazımov vəziyyəti özü üçün aydınlaşdıra bildi. Kim bilir, bəlkə elə həmin illərdən başlayaraq düşüncəsində avantür planlar cızmağa başladı. Bu isə, nə az, nə çox, öz teatrını yaratmaq ideyası idi. Həmin dövrdə bunu reallaşdırmaq olduqca çətin idi, sonralar yaradıcılıq qayğıları, necə deyərlər, ona rahatlıq verməyən bu ideyadan uzun müddətə ayrılmış oldu. Daha sonralar isə mövcud vəziyyət əlverişli olmadığı üçün həmin ideya alovu tamamilə söndü. Yaradıcılıq qayğılarına aludə olan T.Kazımov teatr prosesinin biri digərindən az əhəmiyyətli olmayan əsas problemləri ilə üzləşdi. Həmin problemlərdən birincisi səhnə ədəbiyyatı idi. Doğrudur, artıq milli klassika kimi qəbul edilən əsərlər M.F.Axundzadə, Ə.Haqverdiyev, C.Məmmədquluzadə, H.Cavid, C.Cabbarlı kimi şəxsiyyətlərin simasında müqtədir müəlliflər məlum idi. Amma T.Kazımovun düşüncələrinin səhnədə təcəssümü, yeni teatr baxışı, estetik bədii ifadə prinsiplərinin tapılması cəhdləri üçün üzdə olan müəlliflər azlıq edirdi. Əlbəttə, T.Kazımov onu da bilməmiş deyildi ki, yeni mövzu, yeni xarakterlər, yeni dünyagörüşə və estetik enerjiyə malik dramaturgiya sifarişlə, yaxud bir neçə aya yarana bilməz. Bununla belə, arzulamaq, axtarmaq cəhdindən əl çəkmir, ümidini itirmirdi. Çox keçmədi ki, T.Kazımovun ümidləri az-çox yerinə yetdi. Səhnəmizdə yeni bədii ovqat, yeni lirik-psixoloji üslub yaradıcısı İ.Əfəndiyevin qəhrəmanları göründü və uzun illər milli teatr sənətini “qidalandırdı”. Doğrudur, İ.Əfəndiyev çalışqan və məhsuldar müəllif idi, amma təkcə bir müəlliflə teatrın qarşısında duran ideya-bədii məqsədlərə nail olmaq mümkün deyildi. Xüsusən, 1964-cü ildə baş rejissor vəzifəsinə təyin ediləndən sonra milli teatrın yeni repertuar yaratmaq T.Kazımovun əsas qayğılarından, nigarançılığının əsas səbəblərindən oldu. Məhz bu zamandan etibarən inzibati problemlərlə də məşğul olmaq onun öhdəsinə düşdü. Yəni teatrın repertuar siyasəti qarşısında yuxarıların qoyduğu ideoloji tələblərə görə, klassik və rus dramaturgiyası, “qardaş” xalqlar dramaturgiyası, eləcə də dünya və Avropa ədəbiyyatından nümunələr repertuarda təmsil olunmalı idi. Sözsüz ki, belə şərtlərin faydalı cəhətləri də var. Amma teatrın müəyyən çərçivə daxilində fəaliyyət göstərməyə məhkum edilməsi daha zərərli idi. Hər şeydən əvvəl onu deyək ki, sanki tale onun üçün tarixi şərait yaratmışdı. Bəli, T.Kazımov baş rejissor idi. Belə çıxırdı ki, artıq onun öz teatrı var. Amma təəssüf ki, əslində bu belə deyildi və bunu hamıdan daha aydın T.Kazımov özü dərk edirdi. Onun vəzifəsi vardı, amma teatrı yox idi. Bina, yaxud xidməti kabinet əsas deyil, teatr ənənəsi, ifaçılıq üslubu, illərlə bu istiqamətdə tərbiyə tapmış sənət düşüncəsi, hətta tamaşaçı auditoriyasının estetik qavrayış ruhu əvvəlki kimi qalırdı. Bunları dəyişmək, özü də ağrısız olaraq yenilik məcrasına salmaq, baş rejissor üçün mürəkkəb bir vəzifə idi və zaman göstərdi ki, məhz bu işlər onu bir müddət fəal yaradıcılıqdan yayındırırdı.

Tofiq Kazımov yeni teatr modeli qurmaq əzmi ilə

Teatrın bədii istiqamətinə başçılıq edən T.Kazımov yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi yeni dramaturgiya intizarında olsa da, ara-sıra V.Şekspir, M.F.Axundzadə, C.Məmmədquluzadə irsinə də müraciət edirdi. T.Kazımov H.Cavid və C.Cabbarlının əsərlərinə qarşı asan izah edilməyən bir laqeydlik nümayiş etdirirdi. Özünün etiraf etdiyinə görə H.Cavidin konseptual romantikası, dilinin təravəti ona yaxın idi, amma mənzum pyeslərə içindəki inamsız münasibətdən yaxa qurtara bilmirdi. Bununla belə, C.Cabbarlının səhnə duyumunu, xarakterlərinin canlılığını, emosional ovqatını olduqca bəyənir, digər müəlliflərimizdə məhz bu keyfiyyətlərin, dramaturji ustalığın yoxluğu onu açıq-aşkar məyus edirdi. C.Cabbarlını bir sənətkar kimi təqdir etsə də, özünün təcəssüm işi üçün yararlı saymırdı. Odur ki, T.Kazımovun bədii rəhbərlik dövründə bir sıra müəlliflər kimi, H.Cavid də, C.Cabbarlı da teatrın cari repertuarında getdikcə daha az görünməyə başladı. Bu faktın özü, dolayısı ilə A.İsgəndərov teatrının demontaj edilməsi işinin başlanması kimi qəbul edilə bilər. Çünki vaxtilə teatrın repertuarında hansı müəlliflərin yer tutması, əslində teatrın bədii istiqamətinə, həll etdiyi estetik məsələlərin səviyyəsinə işarə idi. Başqa sözlə desək, dramaturgiya dəyişirsə, teatr qarşısında duran estetik vəzifələr də dəyişikliyə məruz qalır. Bu, bir yerdə qalmır, teatr prosesinin bütün vəsilələrində özünü büruzə verir. Yəni, əgər yeni estetik vəzifələr, yaxud “dövrün tələblərinə” cavab vermir adı ilə repertuar əsaslı dəyişdirilirsə, təbii olaraq, həmin repertuarın daşıyıcıları olan aktyor heyəti də, o cümlədən onun üslubu, ifaçılıq prinsipləri də dəyişməli olur. Bu isə artıq texniki məsələ deyil, milli teatrın sonrakı yaradıcılıq ahənginə əsaslı təsir göstərən amildir. Məhz bu mərhələdə iş elə gətirdi ki, repertuar islahatı (əgər belə demək olarsa) zamanı, tamaşalarda və rol almayan neçə-neçə aparıcı səhnə xadimi, sadəcə olaraq, işsiz qaldı. Əlbəttə, bu, teatrın fəaliyyət göstərməməsi, tamaşaların qoyulmaması demək deyildi. Teatrda tamaşalar da hazırlanırdı, tamaşa zalı da adamla dolurdu. Çünki teatr və onun tamaşaları əvvəlki fəaliyyət ahəngini hələ bir müddət qoruya bilirdi. Nəzərdən keçirdiyimiz yuxarıdakı mənzərənin başqa xalqların teatr təcrübəsində analogiyasını istənilən qədər tapmaq olar. Amma burası vardır ki, bu gün nəsillərin dəyişməsi prosesi adlandırdığımız ötən illərin olayları, bir qədər başqa şəkildə, daha ağrısız aparıla bilərdi. Əslində, istənilən teatrın ayrı-ayrı mərhələlərində yaşanan nəsil dəyişməsinin özü təbii bir prosesdir. 

T.Kazımovun milli teatrın simasını dəyişmək cəhdləri yeni dramaturgiya, ifadə vasitələri, ifaçılıq məziyyəti axtarışlarından başqa, aktyor kadrları ilə də maraqlı idi və sözsüz ki, bu fəaliyyətin pozitiv cəhətləri teatrın perspektivinə ünvanlanmışdı. Həmin dövrdə səhnəyə gələn H.Turabov, F.Salayev, H.Xanızadə, A.Pənahova, K.Xudaverdiyev, H.Qurbanov, Ş.Məmmədova, S.Rzayev, Ə.Qədirov, F.Poladov, Y.Nuriyev, İ.Namiq Kamal, Z.Ağakişiyeva və başqaları milli dram ifaçılığı sənətini zənginləşdirməyə qadir sənətkarlar idi və T.Kazımovun həmin seçimdə haqlı olduğunu zaman özü sübut etdi.

Adı böyük hərflərlə yazılacaq görkəmli sənətkar

Bir məsələni də xatırlamaq vacibdir. Vacib hesab etdiyimiz budur ki, T.Kazımov müəyyən mənada guşənişin bir rejissor idi. Yəni o zaman Sovet İttifaqının teatr aləmində kifayət qədər tanınsa da, müxtəlif teatrlardan quruluş təklifləri alsa da, nədənsə, həmin təkliflərdən imtina edərdi. 

Az qala hamıya bəlli olan həqiqət belədir ki, o vaxtlar T.Kazımovun tamaşaları bir qayda olaraq, daha çox maraq doğurur, bir sıra hallarda isə ciddi mübahisələrə səbəb olurdu. Odur ki, teatr ictimaiyyəti T.Kazımovun hər bir işini mədəni hadisə kimi gözləyirdi. Onun özü də təbii ki, bundan xəbərdar idi. Ötən əsrin 70-ci illərinin Milli Dram Teatrının rejissorları içərisində T.Kazımov hər mənada seçilirdi. A.Efros, K.İrd, G.Lorkipanidze kimi sənət dostları onun istedadına qibtə ilə baxır, yaradıcılıq ustalığını yüksək dəyərləndirirdilər. Onun rejissor kimi səhnəyə gəlişi elə bir dövrə təsadüf edir ki, bu il 145 illiyini qeyd edəcəyimiz dram teatrı tariximizdə o illəri mədəni-estetik oyanma dövrü kimi dəyərləndirmək olar. Tam qətiyyətlə demək olar ki, həmin dövrün salnaməsini yaradanlar siyahısında adı böyük hərflərlə yazılan görkəmli simalardan biri idi T.Kazımov. Öyünməyi xoşlamayan, öz qədrini, böyüklüyünü bilməyən, təbiətindəki Allah vergisini canı qədər sevdiyi teatr üçün səxavətlə xərcləyən bu insan unudulmaz bir şəxsiyyətdir. Teatrı “dünyanın ən gözəl yeri” hesab edən bu böyük sənətkar artıq haqq dünyasının sakinidir.

T.Kazımov bəlkə ömrü boyu ruhunda gəzdirdiyi azadlıq ideyasını V.Şekspir, C.Məmmədquluzadə, İ.Əfəndiyev dramaturgiyası vasitəsilə səhnəyə gətirib, düşüncələrə, ürəklərə hopdurmağa cəhd edirdi.

Onun yaratdıqlarının möcüzəsi pərəstişə layiqdir

Yaşasaydı indi 95 yaşı olacaqdı Tofiq Kazımovun - ustadımızın, ən munis dostumuzun, əziz sənətkarımızın...

Bu gün haqqında keçmiş zamanda danışmaq məcburiyyətində olduğumuz T.Kazımovun şəxsiyyəti, onu yaxından tanıyanlara - həmkarlarına, onunla birgə çalışanlara, tələbələrinə məlum olsa, yeni nəsil sənət adamlarına o qədər də bəlli deyildir. Əslində, sözün bu məqamında teatr rejissoru yaradıcılığının bu qədər fani olması adamı mütəəssir edir. Yaşadığı dövrdə ən böyük, ən şöhrətli rejissorlardan belə, bir qalaq afişa və proqramlardan, ən yaxşı halda, bəzi kinolentlərindən savayı bir şey qalmır. Bu mənada T.Kazımovun da yaradıcılıq həyatı istisna deyil. Teatr sənətinin ecazkarlığı, möcüzəli pərdə arxasındakı müəmmaları barədə uzun əsrlər boyu danışılır, yazılır, amma bu mövzu bitib tükənmir. Çünki bu sənətin mahiyyətində nə isə ilahi, bəlkə də mistik bir məna yaşamaqdadır. Teatr həyatına can atan hər kəs məhz həmin mənaya doğru gedir. Dahi Nizaminin təbirincə desək, “o pərdə arxasında lövbət oynadan var” və həmin kəsin şəxsiyyət mövcudluğu yəqindir, yaratdıqlarının möcüzəsi isə pərəstişə layiqdir.

Teatr sənətində pərdə arxasında olan və həmin möcüzəni yaradan şəxs rejissordur. Amma burası var ki, pərdə açılandan sonra o özü yox, başqaları görünür, onun demək istədiklərini başqaları göstərir. Bu isə teatr adlanan, möcüzə vəd edən mərasimin açılışını xəbər verən üçüncü zəngdən sonra başlanır. Teatr həyatının üçüncü zəngi elə rejissor ömrünün də başlandığını xəbər verir. Onun 57 illik ömrünün üçüncü zəngi yetmiş il bundan əvvəl çalınsa da, səsləri bizim əsrdə də eşidilməkdə, Tofiq Kazımov imzalı əfsanə övladlarının ömründə, tələbələrinin yaradıcılıq səylərində, milli səhnəmizin axtarış çırpıntılarında yaşamaqdadır.

Xəbəri sosial şəbəkələrdə paylaşın

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

“FireLand” Azərbaycanlılar Birliyi Belçikada ənənəvi festivalda iştirak edib

Azərbaycan Basketbol Liqası: Son çempion seriyanın birinci oyununda “Xırdalan”a qalib gəlib

Azərbaycanın Baş naziri Əli Əsədov Türkiyə mediasına müsahibə verib

Vüqar Rəhimzadə: Qərb Gürcüstanda yaratdığı şəbəkənin ifşa olunmasını istəmir ŞƏRH

Küveyt Əmiri Türkiyədə rəsmi səfərdədir

“Ölüm axtaran qadın” film layihəsi Polşa Kino İnstitutunun dəstəyini qazanıb

Slovakiyanın Baş naziri AZƏRTAC-a və AzTV-yə müsahibə verib YENİLƏNƏCƏK

“Heydər Əliyev 101: dövlət idarəçiliyində liderlik” mövzusunda görüş təşkil olunub

Ceyson Quberman: Azərbaycandakı müxtəlif dini icmalar arasındakı sıx əməkdaşlıq təqdirəlayiqdir

BDU-da “Dünya və Azərbaycan siyasətində Heydər Əliyev kursu” kitabının təqdimatı olub

AİB Asiya ölkələrinin əhalisi haqqında hesabat hazırlayıb

Peşə təmayüllü siniflərə şagird qəbulu elan edilir

Bakıda Azərbaycan-Slovakiya biznes forumu keçirilib

YAP Nəsimi rayon təşkilatının sədri partiya fəalları ilə görüşüb

Bakıda “Azərbaycanın 4-cü Könüllü Milli Hesabatına dair maraqlı tərəflərlə məsləhətləşmələr və 5-ci DİM üzrə irəliləyiş” mövzusunda 4-cü DİM Dialoqu keçirilib

Bakıda Xəzər dənizi məsələləri üzrə Yüksək Səviyyəli İşçi Qrupun yeddinci iclası keçirilib

Azərbaycanın iqlim dəyişikliyi üzrə İkiillik Şəffaflıq Hesabatının hazırlanmasına dəstək təlimi keçirilib

“Yay məktəbi”nə ərizə qəbulu başlayır

Gürcüstanda böyük uğurlar qazanmış soydaşlarımız haqqında filmin çəkilişlərinə başlanılıb

® “Azercell” ilk Dayanıqlılıq (ESG) hesabatını açıqlayır

Naxçıvan ASAN Vəkil Bürosu açılıb

Milli Məclisin plenar iclasında 18 məsələ müzakirə olunub

® “Kapital Bank”ın Laçın filialının açılışı baş tutub

“Heydər Əliyev: multikulturalizm və tolerantlıq ideologiyası” adlı VII beynəlxalq konfrans keçirilib

Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının turizmlə bağlı iclası Azərbaycanın sədrliyi ilə keçirilib

Kənd təsərrüfatı nazirinin müavini Qobustanda vətəndaşlarla görüşüb

Şahzadə Harri Londona qayıdıb

30 ildən sonra nəşi tapılan şəhid Qəbələnin Qəmərvan kəndində dəfn edilib VİDEO

Dünyaşöhrətli alim "Yeni çağırışlar"da

Naxçıvanda icbari tibbi sığorta haqları üzrə daxilolmalar 25 faizdən çox artıb

Heydər Əliyev xatirələrdə - BDU və Sosial Xidmətlər Agentliyinin birgə tədbiri

“Caspian Agro 2024” sərgisi çərçivəsində “GreenAgroHack” hakaton yarışması keçiriləcək

FIFA prezidenti COP29-a dəvət olunub

Balakənli kümçülərə 700 qutu ipəkqurdu paylanılıb

BƏT: Azərbaycanda atalıq məzuniyyəti ilə bağlı vəziyyəti yaxşılaşdırmağa ehtiyac var

AMEA-nın yeni loqotipinin - embleminin hazırlanması üçün təqdim edilən layihələrə yekun baxış keçirilib

Hərbi Prokurorluqda Ümummilli Liderin anadan olmasının 101-ci ildönümü münasibətilə tədbir keçirilib

“Qaçqınkom”da vətəndaşların müraciətləri dinlənilib

Ötən ay miqrasiya qanunvericiliyini pozan 202 əcnəbinin ölkəyə girişləri məhdudlaşdırılıb

® “Moody’s” beynəlxalq reytinq agentliyi “Kapital Bank”ın reytinq qiymətləndirməsini açıqlayıb

“Azərbaycanda audiovizual yayımın hüquqi tənzimlənməsi” mövzusunda seminar təşkil edilib

Baş nazir Əli Əsədov Ankarada Ümummilli Lider Heydər Əliyevin abidəsini ziyarət edib

Elektron Təhlükəsizlik Xidməti daha 2 məktəbdə maarifləndirmə tədbirləri keçirib

Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi: Monitorinqlər zamanı 93 müəssisədə nöqsanlar aşkarlanıb

“Böyük Qayıdışın başlanğıcı” - Hərbi bilik yarışı

“Azərbaycan ədəbiyyatında Heydər Əliyev obrazı: tarixi gerçəklikdən ideala” - elmi sessiya

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 7 fevral tarixli 1819 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Mənzil İnşaatı Dövlət Agentliyinin Nizamnaməsi”ndə dəyişiklik edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

“Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2024-cü il 29 mart tarixli 1116-VIQD nömrəli Qanununun tətbiqi barədə
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı

Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikasının Qanunu

Beynəlxalq Muğam Mərkəzində Ulu Öndərin 101 iliyinə həsr edilmiş tədbir təşkil olunub

“Fövqəladə vəziyyət haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2023-cü il 24 fevral tarixli 824-VIQD nömrəli Qanununun icrası ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikası Prezidentinin bəzi fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

“Fövqəladə vəziyyət haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2023-cü il 24 fevral tarixli 824-VIQD nömrəli Qanununun icrası ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikasının bəzi qanunlarında dəyişiklik edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikasının Qanunu

“Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2016-cı il 4 mart tarixli 158-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi və “Dövlət müəssisə və təşkilatları (idarələri) tərəfindən ərzaq məhsullarının mərkəzləşdirilmiş qaydada dövlət büdcəsinin vəsaitləri hesabına satın alınması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 11 aprel tarixli 859 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi barədə
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2005-ci il 28 sentyabr tarixli 178 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Qiymətləri (tarifləri) dövlət tərəfindən tənzimlənən malların (işlərin, xidmətlərin) Siyahısı”nda dəyişiklik edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin QƏRARI

Elektrik quraşdırıcısının iş yerində aldığı xəsarətlərdən ölməsi ilə bağlı cinayət işi başlanılıb

“Qarabağ”ın sabiq qapıçısı millidəki karyerasını bitirib

Şamaxıda Heydər Əliyev mərkəzlərinin Ulu Öndərin 101 illiyinə həsr edilən ümumrespublika toplantısı olub

Slovakiya Baş nazirinin Azərbaycana səfəri başa çatıb

Rektor BMU-nun beynəlxalq yarışda qalib gələn komandalarının üzvləri ilə görüşüb

® “Azercell” “Premium” tarifi və “Premium+” loyallıq proqramını istifadəyə verib

“Heydər Əliyevin müstəqillik strategiyası və suveren Azərbaycanın inkişaf perspektivləri” - dəyirmi masa

Baş nazir Əli Əsədov Ankarada Anıtqəbri ziyarət edib

Gəncə Şəhər Birləşmiş Xəstəxanasının vəzifəli şəxsi həbs olunub

Xidmət rəisi: Qadınların peşə hüquqlarının pozulması daha çox əmək müqavilələri ilə bağlıdır

Bakıda “Heydər Əliyev 101: Türkiyə yüz ili” adlı tədbir keçirilib VİDEO

Azərbaycan Körfəz ölkələri arasında ən çox seçim edilən səyahət istiqamətidir

Azərbaycan Özbəkistanla xəstəxana idarəolunması modeli üzrə əməkdaşlıq edəcək

Suraxanıda narkotik vasitələrin satışını təşkil edən şəxslər saxlanılıblar VİDEO

Ankarada simpozium iştirakçıları Qərbi Azərbaycanda tarixi ədalətin bərpasına çağırıblar VİDEO

Azərbaycanın bədii gimnastı Dünya Kubokunda mübarizə aparacaq

İngiltərə Premyer Liqasında daha bir klubun xalları silinib

Güclü yağışlar Gürcüstanda ciddi problemlər yaradıb

Naxçıvanda vətəndaşlara pulsuz hüquqi yardım göstərilib

Xalq yazıçısı İsmayıl Şıxlının xatirəsi anılıb

Olimpiya məşəli Fransa ərazisinə daxil olub

Slovakiyanın Baş naziri Şəhidlər xiyabanını ziyarət edib

Külli miqdarda mənimsəmə faktı ilə bağlı başlanmış cinayət işi məhkəməyə göndərilib

Çin investorları Azərbaycandakı əlverişli sərmayə mühitindən yararlanırlar

“Araz-Naxçıvan” futzal klubu 15 ildən sonra Azərbaycan Kubokunun qalibi olub

Ukraynadan idxal olunan ət məhsullarında uyğunsuzluq aşkarlanıb

Ulu Öndərin anadan olmasının 101-ci ildönümünə həsr olunmuş konsert - “Andante və Scherso”

“EFES - 2024” təliminə cəlb edilən növbəti heyətimiz Türkiyəyə yola düşüb VİDEO

Azərbaycanlı güləşçinin oğlu ABŞ-da ötən ilin ən yaxşısı seçilib

Ukrayna Təhlükəsizlik Xidməti Zelenskinin qətlini hazırlayan agent şəbəkəsinin ifşası barədə məlumat yayıb

Siyasi şərhçi: Ermənistanın inkişafı Azərbaycan və Türkiyə ilə münasibətlərini yaxşılaşdırmasından asılıdır

Faktiki hava: Xınalıqda sulu qar, Şahdağda isə qar yağır

Bolqarıstan Prezidenti Rumen Radev Azərbaycana rəsmi səfərə gəlib

Ulu Öndər vaxtilə DSX-ni yaradaraq ölkəmizin sərhədlərinin mühafizəsi strategiyasını dəqiqliklə müəyyənləşdirib

Sumqayıtdakı təhsil müəssisəsində 250 min manatlıq pulun mənimsənilməsi ilə bağlı cinayət işi başlanılıb

Mədəniyyət və incəsənət xadimlərinə “Heydər Əliyevin 100 illiyi (1923–2023)” yubiley medalı təqdim edilib

Vyetnam fransız müstəmləkəçiliyinə son qoyan döyüşün 70 illiyini qeyd edir

Ölkəmiz Ankarada beynəlxalq mədəniyyət festivalında təmsil olunub

Bitkilərdə termogenez prosesinə dair tədqiqatlar aparılır

Universitet tələbələri “Dəmir Yumruq Pro 6” açıq turnirinin qalibi olublar

Azərbaycan parakarateçiləri Avropa çempionatında iştirak edəcəklər

Azərbaycan Prezidentinin adından Slovakiya Baş nazirinin şərəfinə rəsmi nahar verilib VİDEO

AzMİU əməkdaşları bu dəfə Sumqayıt məktəbliləri ilə görüşüblər

Rusiya hökuməti istefaya göndərilib

Naxçıvan şəhərində “Sağlam həyat” layihəsi həyata keçirilib

Bakıda iaşə obyektində iki nəfərin ölməsi, iki nəfərin xəstəxanaya yerləşdirilməsi ilə bağlı araşdırma aparılır