ELM VƏ TƏHSİL
Azərbaycan dili fənni üzrə monitorinqin nəticələri açıqlanıb
![](/files/galleryphoto/2024/1/1200x630/17066107944094737308_1200x630.jpg)
![](/files/galleryphoto/2024/1/1200x630/17066107942280750531_1200x630.jpg)
![](/files/galleryphoto/2024/1/1200x630/17066107945115265303_1200x630.jpg)
![](/files/galleryphoto/2024/1/1200x630/17066107941410757032_1200x630.jpg)
Bakı, 30 yanvar, AZƏRTAC
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin (BŞTİ) tabeliyindəki ümumi təhsil müəssisələrində Azərbaycan dili fənni üzrə keçirilən monitorinqin nəticələri bəlli olub.
BŞTİ-dən AZƏRTAC-a bildirilib ki, monitorinqdə şagirdlərin 35 faizi, yəni 169 min 157-si iştirak edib. Şagirdlərin nəticələri bal və məzmun istiqamətində təhlil olunaraq ümumi təhsil müəssisələrinə göndərilib.
Monitorinq zamanı şagirdlərin dinləyib-anlama (5 tapşırıq), oxuyub-anlama (10 tapşırıq) və yazı (1 tapşırıq) bacarıqları ölçülüb və hər üç məzmunun nəticələri müəyyən olunub.
Qeyd edək ki, BŞTİ-nin Təhsilin keyfiyyətinə nəzarət sektorunun təşkilatçılığı ilə Azərbaycan dili fənni üzrə yazılı keçirilən monitorinqin əsas məqsədi dövlət dilinin tədrisi vəziyyətinin ölçülməsi, şagirdlərin dinləyib-anlama, oxu və yazı bacarıqlarının yoxlanılması, onlarda bilik və bacarıqların formalaşma səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsi və tədrisin keyfiyyətinin daha da artırılmasına nail olunmasından ibarətdir.
Azərbaycan dili fənni üzrə növbəti monitorinq fevralın 21-də 4, 6, 7 və 8-ci siniflərdə keçiriləcək.