Həkimlər azyaşlı uşaqlar üçün “faydalı” sayılan zərərli içkini açıqlayıblar
Bakı, 6 may, AZƏRTAC
Azyaşlı uşaqların qida rasionunda inək südünün bitki mənşəli alternativlərlə əvəz olunması şəkərli diabet, piylənmə və diş kariyesi riskini artıra bilər. Böyük Britaniyanın Milli Səhiyyə Xidmətinin alimləri elmi kollektiv çərçivəsində apardıqları araşdırma nəticəsində bu qənaətə gəliblər. AZƏRTAC xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri “Journal of the BSACI” jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatın müəllifləri yulaf və soya əsaslı populyar içkilərin tərkibini təhlil edərək müəyyən ediblər ki, onların bir çoxu yüksək miqdarda əlavə olunmuş şəkər ehtiva edir və eyni zamanda əsas qida maddələrinin zəruri səviyyəsini təmin etmir. Hətta zənginləşdirilmiş variantlarda belə uşaqlarda kalsium və B12 vitamininin mənimsənilməsi kifayət qədər olmaya bilər.
Araşdırmaya görə, təxminən 350 millilitr həcmində bir stəkan soya içkisində 30 qrama qədər, yulaf içkisində isə təxminən 21 qram şəkər ola bilər. Bu göstərici iki–üç yaşlı uşaqlar üçün gündəlik tövsiyə olunan əlavə şəkər normasını, yəni, təxminən 14 qramlıq normanı xeyli üstələyir. Əlavə məlumatlar göstərir ki, belə içkilərin müntəzəm qəbulu zamanı uşaqlar ay ərzində 480 qramdan çox artıq şəkər qəbul edə bilərlər.
Tədqiqatın nəticələrini şərh edən britaniyalı həkimlər, stomatoloqlar və dietoloqlar beş yaşdan kiçik uşaqların rasionundan bitki mənşəli içkilərin çıxarılmasını tövsiyə ediblər. Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, bu cür məhsulların müntəzəm istifadəsi piylənmə, kariyes və qida maddələri çatışmazlığı riskini artıra bilər.
Uşaq allerqoloqu Robert Boyl “Daily Mail” nəşrinə müsahibəsində qeyd edib ki, klinik praktikada yüksək şəkər qəbulu, o cümlədən bitki mənşəli içkilərin qəbulu ilə bağlı ciddi stomatoloji problemləri olan uşaqlara getdikcə daha çox rast gəlinir. Onun sözlərinə görə, bu cür məhsulların faydalı olması ilə bağlı iddialar valideynləri yanlış yönləndirir.
MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ
Bölmənin digər xəbərləri
- 11.06.2026 [01:57]
Pit Heqset: ABŞ bu gecə İrana sərt hərbi zərbələr endirəcək
- 10.06.2026 [23:23]
Gələcəyin texnologiyaları: “ILA Berlin 2026” sərgisindən reportaj
- 10.06.2026 [21:32]
Böyük Britaniya enerji ödənişlərini azaltmaq üçün Aİ ilə yeni saziş istəyir
- 10.06.2026 [21:21]
Qlazqoda iğtişaşlar və irqi zəmində hücumlarla bağlı üç nəfər saxlanılıb
- 10.06.2026 [20:21]
Tramp İranı yenidən sərt şəkildə vuracağını elan edib
- 10.06.2026 [18:52]
Çində dünyanın ən böyük LNG daşıyan tankerinin inşasına başlanılıb VİDEO
- 10.06.2026 [18:15]
ABŞ-də Günəş enerjisi ilə elektrik enerjisi istehsalı kömürü üstələyib
Gələcəyin texnologiyaları: “ILA Berlin 2026” sərgisindən reportaj
- 10.06.2026 [23:23]
Şəkidə şəhid Məmmədiyə Cabbarzadənin xatirəsi anılıb
- 10.06.2026 [22:22]
Azərbaycan millisinin üzvü "Şamaxı"da
- 10.06.2026 [21:36]
Böyük Britaniya enerji ödənişlərini azaltmaq üçün Aİ ilə yeni saziş istəyir
- 10.06.2026 [21:32]
Qlazqoda iğtişaşlar və irqi zəmində hücumlarla bağlı üç nəfər saxlanılıb
- 10.06.2026 [21:21]
Yasamal rayonunda obyektdə baş verən yanğın söndürülüb YENİLƏNİB
- 10.06.2026 [20:28]
Tramp İranı yenidən sərt şəkildə vuracağını elan edib
- 10.06.2026 [20:21]
"Turan Tovuz" Filip Ozobiçlə vidalaşıb
- 10.06.2026 [20:07]
Bu saata olan əsas xəbərlər
- 10.06.2026 [20:00]
“Macar-Azərbaycan ortaq etnik kökləri” kitabının təqdimatı olub
- 10.06.2026 [19:52]
İsveçrə Vəkillər Kollegiyasının sədri Azərbaycana səfər etməyi planlaşdırır
- 10.06.2026 [19:29]
Serbiya Prezidenti Azərbaycanın müdafiə nazirini qəbul edib
- 10.06.2026 [18:17]
ABŞ-də Günəş enerjisi ilə elektrik enerjisi istehsalı kömürü üstələyib
- 10.06.2026 [18:15]
Albaniya Respublikasının Prezidenti Bayram Beqaydan
- 10.06.2026 [18:14]
® Bakıda “Force of Love 2026” yay festivalı keçirilib
- 10.06.2026 [18:02]
“Abşeron Şərab 1” MMC-nin qida təhlükəsizliyi qeydiyyatı ləğv edilib
- 10.06.2026 [17:59]
ADPU ilk dəfə RUR beynəlxalq universitet reytinqində yer alıb
- 10.06.2026 [17:57]
Vaşinqtonda ənənəvi Trans-Xəzər Forumu işə başlayıb
- 10.06.2026 [17:51]
Coğrafiya İnstitutu sürüşmə riski olan əraziləri açıqlayıb
- 10.06.2026 [17:51]
Temperaturun kəskin dəyişməsi yeni reallığa çevrilir
- 10.06.2026 [17:42]
Ekspert: Cənubi Qafqaz regionu Türkiyə üçün əhəmiyyətli bölgədir
- 10.06.2026 [17:40]
® “Birbank”dan yenilik: 73 yaşadək təqaüdçülər kredit əldə edə biləcəklər
- 10.06.2026 [17:38]
Əlilliyi olan uşaqlar üçün sosial xidmət müəssisəsinə mediatur təşkil edilib
- 10.06.2026 [17:27]
Valideynlərin sosial şəbəkə platformalarına nəzarət mexanizmi güclənəcək RƏY
- 10.06.2026 [17:25]
Əmək müqaviləsi ilə çalışmaq işçiyə hansı hüquqlar verir?
- 10.06.2026 [17:24]
Dünya çempionatı: Türkiyə millisinin ilk oyununun baş hakimi açıqlanıb
- 10.06.2026 [17:22]
Sahibə Qafarova İndoneziyanın Azərbaycandakı yeni səfiri ilə görüşüb
- 10.06.2026 [17:16]
Premyer Liqaya yüksələn klub daha 3 futbolçu ilə vidalaşıb
- 10.06.2026 [17:14]
Avropalıların yalnız 11 faizi ABŞ-ni müttəfiq hesab edir - ECFR sorğusu
- 10.06.2026 [17:14]
Energetika naziri vətəndaşların müraciətlərini dinləyib
- 10.06.2026 [17:12]
Rusiya Ermənistana qarşı mövqeyini sərtləşdirir
- 10.06.2026 [17:05]
Türk professor Milli Azərbaycan Ədəbiyyatı Muzeyinin qonağı olub
- 10.06.2026 [17:02]
Qərbi Azərbaycan və Qarabağın mətbuat tarixi öyrənilir
- 10.06.2026 [16:55]
Azərbaycanda urbanizasiya prosesi və mənzil siyasətinin yeni strategiyaları
- 10.06.2026 [16:50]
Salyanda çörək istehsalı müəssisəsində nöqsanlar aşkar edilib
- 10.06.2026 [16:41]