İDMAN
Xarici media Formula 1 Azərbaycan Qran-Prisi haqqında
Lekler yarışı necə uduzdu və Peresin uik-endi korlamasının səbəbi nədir?
Bakı, 16 sentyabr, AZƏRTAC
Azərbaycan paytaxtında Formula 1-in növbəti mərhələsi keçirildi. Xarici ölkələrin media orqanları bu idman hadisəsini geniş işıqlandırıb.
Bakıda son dərəcə gərgin şəhər Azərbaycan Qran-Prisi keçirilib. AZƏRTAC xəbər verir ki, www.championat.com saytında yarışın davamlı rəqabət şəraitində keçdiyi və fəxri kürsü uğrunda mübarizənin başa çatdığı qeyd olunub.
Yazıda diqqətə çatdırılıb: “Ardıcıl dördüncü dəfə Şarl Lekler Bakıda pouldan start götürdü və moneqasklılar yarışda qalib gəlməkdən məhrum oldular. Başlanğıcda Lekler öndə gəlirdi və hətta ilk seqmentdə altı saniyəlik boşluq yaratdı, amma deyəsən, hər şey “Ferrari”nin uğuruna doğru gedirdi.
Piastri ilk dəfə pit-stop etdi, Skuderiya bir dövrə sonra cavab verdi və bu altı saniyədə rəqiblərinə ötüb keçməyə imkan vermədilər. Düzdür, Şarlın üstünlüyündən cəmi saniyə yarım qaldı - vaxtın bir hissəsi mexaniklərin cüzi bir maneəsi səbəbindən itirildi.
Yarışın əvvəlində olduğu kimi, Lekler Piastrini qabaqlayıb və birinci seqmentin məntiqinə görə, ondan uzaqlaşmalı idi. Lakin təzə sərt trasda “McLaren” cüzi üstünlüyə malik idi - avstraliyalı “Ferrari”dən geri qalmadı və lazımi anda birinci dövrədə irəli atıldı. İlk məşqdə qəza, ikinci məşqdə avtomobildə yaranan problemlər Skuderiyanın gərgin işinə qismən mane oldu.
Üstəlik, Lekler sonradan təəssüfləndi ki, rəqibinə onu belə asanlıqla ötməyə icazə verdi, amma əks-hücum üçün hələ 30 dövrə qalmışdı. Təəssüf ki, bunu həyata keçirmək heç vaxt mümkün olmadı: aşağı enmə gücünə görə “McLaren” daha yüksək maksimum sürətə sahib idi və Şarl hər dəfə irəlidə qala bildi.
Nəhayət, finiş xəttinə yaxınlaşdıqda, çirkli havada davamlı mübarizə səbəbindən Leklerin avtomobilindəki təkərlər köhnəlməyə başladı, Şarl Piastridən geridə qaldı və Peresi az qala qaçırırdı. Təkərlər o qədər pis idi ki, moneqask podiuma heç çıxa bilməzdi. Ancaq bu, pilotun günahı deyil - Leklerin yerində avstraliyalı da eyni problemlərlə üzləşəcəkdi.
Oskar üçün bu qələbə Formula1-də ikinci idi və Macarıstandakı uğur komanda taktikası ilə bir arada onun şəxsi uğurunu kölgədə qoysa da, Bakıdakı zəfəri tam layiqli idi. Piastri bütün məsafə boyu təkərlərə nəzarət edə bildi, təzyiqə tab gətirdi, təmkin və inamla hərəkət etdi.
Yarışın əsas hadisələrindən biri podiumda yer uğrunda mübarizə aparan Karlos Sayns və Serxio Peresin qəzaya uğraması olub. Epizod Leklerin ilk dövrədə Çekonun hücumunu dəf edərək, rəqibini trasdan bir az itələməsi ilə başladı və bu da onu izləyən Saynsın “Red Bull”u ötməsinə kömək etdi”.
Qeyd olunur ki, Lando Norris də bazar günü əla görünürdü. Uğursuz şənbə günündən sonra britaniyalı 15-ci yerə çıxdı və çətin başlanğıc, habelə gec pit-stopla alternativ strategiya seçdi.
Maksın yalnız beşinci olduğu yarışda Ferstappendən üç xal qazanmaq britaniyalı üçün ən yaxşı nəticə deyil. Lando üçün daha uğurlu yarış nəticəsini təsəvvür etmək çətindir, nəzərə alsaq ki, ona çox kömək edə biləcək təhlükəsizlik maşını heç vaxt trasa çıxmayıb.
İdman nəşri vurğulayıb ki, “Ferrari” ardıcıl ikinci mərhələ üçün qələbə uğrunda mübarizə aparır, lakin bu, avtomobillə bağlı problemlərin bitməsi demək deyil. Monza və Bakıdakı treklər kifayət qədər spesifikdir və aşağı endirmə gücü ilə parametrlər tələb edir. Gələn həftə Sinqapur Qran-Prisi tamamilə fərqli trekdə keçiriləcək və o, bolidin əsl səviyyəsini göstərəcək. Nə olursa olsun, Maranellonun gələcəyə nikbinliklə baxmaq üçün səbəbi var.
Eyni zamanda, “Mercedes” də Sinqapurdakı yarışa böyük ümidlər bəsləyir, lakin bunun müxtəlif səbəbləri var. Yay fasiləsinə qədər Almaniya komandası üçün işlər yaxşılaşmağa başladı, pilotlar üç qələbə qazandılar, amma indi maşında yenə sürət çatışmır. Son üç yarışda toplanan xallara görə, “Mercedes” dörd lider komanda arasında ən pisi olub.