MƏDƏNİYYƏT
Opera Studiyasının səhnəsində yeni tamaşa təqdim olunacaq
![Opera Studiyasının səhnəsində yeni tamaşa təqdim olunacaq](/files/2023/3/1200x630/1696920214614157943_1200x630.jpg)
Bakı, 9 oktyabr, Anara Axundova, AZƏRTAC
Oktyabrın 28-də Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyası nəzdində fəaliyyət göstərən Opera studiyasının səhnəsində Lalə Əliyeva-Klıçkovanın “Şamdangülü üçün mazurka” pyesi əsasında hazırlanmış “Özgə dünyadan gələn qonaq” tamaşasının premyerası olacaq.
AZƏRTAC xəbər verir ki, tamaşada baş rolları Azərbaycanın Əməkdar artisti Anton Ferştandt və “AVIV” teatr studiyasının məzunu İnqa Baxoldina ifa edirlər.
Tamaşa rejissor, prodüser, yazıçı, dramaturq, ssenarist, Rüstəm İbrahimbəyovun kino məktəbinin məzunu Lalə Əliyeva-Klıçkovanın teatrdakı debütüdür. O, rejissor Ruslan Bankovskinin Moskva Müasir Bədaye Teatrında tamaşaya qoyduğu “Bakalavr partiyası” tamaşasının müəllifidir.
“Özgə dünyadan gələn qonaq” tamaşasının quruluşçu rejissorları Zaur Əliyev və Alyona Xarçenkodur. Layihədə səs mühəndisi Teymur Abdullayev, musiqiçi Ruslan Hüseynov, dizayner Dmitri Bujdelev, aktyor Ayxan Hacıyev, vokalçılar Samirə Ocaqverdiyeva və Nərminə Məmmədova da yer alıb.
Artıq "ilin ən mistik tamaşası" adlandırılan bu pyes Mixail Bulqakovun "Ustad və Marqarita" romanının pərəstişkarlarına tövsiyə olunur. “Özgə dünyadan gələn qonaq” yeknəsəq həyat tərzi olan və getdikcə daha çox onun dibinə yuvarlanan Ellada adlı qadının başına gələnlərə həsr olunub. Amma qeyri-adi bir gündə Ellada parkda onun dünyaya və həyata baxışlarını dəyişəcək mistik bir naməlum insanla qarşılaşır...
Qeyd edək ki, bu, 2023-cü ilin martında təsis edilmiş “İki stul” müstəqil teatr emalatxanasının təqdim etdiyi ilk layihədir. Teatr emalatxanasının komandasının üzvləri AZƏRTAC -a müsahibəsində layihədə iştirakları ilə bağlı təəssüratlarını bölüşüblər.
“İki stul” teatr emalatxanası haqqında ətraflı məlumat verin.
Lalə Əliyeva-Klıçkova: Bu, dramaturq, iki aktyor və prodüserin birgə komanda layihəsidir. Hər birimiz artıq öz sahəmizdə müəyyən uğurlar əldə etmişik, lakin biz həmişə özümüzü yeni bir layihədə sınamaq istəyirik. Məlum oldu ki, görüşümüz zamanı hamımız yeni material və həmfikir insanlar axtarışında idik ki, onlar ətrafımıza sırf yaradıcı məqsədlərə çatmaq üçün işləməyə hazır olan insanları toplamaq ideyasına “yoluxa” bilər. Artıq istehsal mərhələsində bizə başqa iştirakçılar, o cümlədən xoreoqraf, Opera və Balet Teatrının rəssamı, Əməkdar artist Makar Ferştandt qoşuldu.
Məhz bu tamaşanı səhnələşdirmək ideyası necə yarandı?
İnqa Baxoldina: İdeya kortəbii olaraq, dramaturq Lalə Əliyeva-Klıçkova ilə yaradıcılıq tədbirlərinin birində tanış olanda yarandı. Prodüser Alyona Xarçenko, daha sonra isə aktyorlar tamaşanı çox bəyəndilər. Səhnədəki həmkarım və artıq yaxşı dostum, Azərbaycanın Əməkdar artisti Anton Ferştandt da Lalə xanım ona tamaşanı oxumağa verən kimi, heç tərəddüd etmədən layihəyə qoşuldu. Tamaşada qəhrəmanımın qaldırdığı məsələ və problemlərin konkret coğrafiyası yoxdur. Bu, yaşayış yerindən, yaşından, hətta istənilən sosial qrupa mənsubiyyətindən asılı olmayaraq, hər kəsin başına gələ bilər. Bundan əlavə, bu, təkcə klassik süjet inkişaf üsullarından deyil, həm də səhnədə baş verənləri günümüzün reallıqlarına uyğunlaşdırmağa imkan verən bəzi dəbli "hiylələrdən" istifadə edən müasir dramaturgiyadır.
Bu layihəni həyata keçirmək nə dərəcədə çətin idi?
Alyona Xarçenko: Çətinliklər, ilk növbədə, texniki bazanın olmaması səbəbindən idi: məşq otağı, teatr tamaşaları üçün xüsusi təchiz olunmuş otaq, eləcə də kadrlar çatışmırdı. Biz tez-tez məşqlər üçün yer axtarmalı olurduq. Layihəmiz tamamilə müstəqildir və yalnız şəxsi vəsait hesabına həyata keçirilir. Bütün xərclər əsasən icraçı prodüser Zaur Əliyev və xəttin prodüseri, yəni mənim üzərimə düşüb. Bu gün layihənin artıq real konturları var, baxmayaraq ki, ilk vaxtlarda son nəticəni təsəvvür etmək bizim üçün çətin idi, xüsusən də işin çoxu böyük həvəslə həyata keçirildiyi üçün.
Məşq zamanı aktyorlar necə hiss edirdilər?
Anton Ferştandt: Dərhal deyim ki, İnqa ilə mən tez-tez məşq etmək imkanının olmaması səbəbindən çətin anlar yaşadıq və Alyonanın da dediyi kimi, avadanlıq çatışmazlığı bizə çox güclü təsir etdi. Lakin hamımız öz qabiliyyətimizə və ümumi işə o qədər inam hissi bəsləyirdik ki, hədəfə doğru irəliləməyə heç nə mane olmadı. Təəssüf ki, bəzən teatr aləmində baş verən mehriban ab-hava, yumor hissi və “peşəkar həsədin” tam olmaması da bizə kömək etdi. Deməliyəm ki, məşqlər zamanı başımıza gələn hər şeydə mistisizm olduğunu hiss etdik, çünki vəziyyətlərin belə xoşbəxt təsadüfü çox nadir haldır.
Nə üçün tamaşa “Ustad və Marqarita” romanının pərəstişkarlarına tövsiyə olunur?
Zaur Əliyev: Tamaşanın əsasında qurulan “Şamdangülü üçün Mazurka” pyesi tematik və konseptual baxımdan Bulqakovun məşhur romanı ilə səsləşir. Hər iki halda baş qəhrəman itirilmiş və mahiyyətcə tənha qadındır. Marqarita kimi, Ellada da fövqəltəbii güclərə malik olan sirli bir insanla qarşılaşır və o, qəhrəmanın yeknəsəq həyatını tamamilə dəyişir. Amma iki əsər arasında fərqlər də var. Bizim tamaşada final səhnəsi çox faciəli deyil, hərçənd onun süjet xətti əbədi bəşəri dəyərlər haqqında düşünməyə vadar edir.