ELM VƏ TƏHSİL
Bu il 300 mindən çox şagird monitorinqə cəlb edilib
Bakı, 29 oktyabr, AZƏRTAC
Şagird nailiyyətlərinin yaxşılaşdırılması, bilik və bacarıq göstəricilərinin müəyyən edilməsi, eyni zamanda, tədrisin keyfiyyətinin artırılması Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin əsas hədəflərindəndir. Bu istiqamətdə müxtəlif tədbirlər həyata keçirilir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin direktoru Eşqi Bağırov oktyabrın 29-da keçirilən brifinqdə deyib. O bildirib ki, bu məqsədlə mayın 18-19-da ölkə üzrə IV və VI sinif şagirdləri üçün monitorinqlər təşkil olunub: “Monitorinqlərdə ümumilikdə 300 mindən çox şagird iştirak edib. Bu monitorinq nəticələrinə görə agentliyimiz həm idarələrin, həm məktəblərin fəaliyyətini qiymətləndirir. Bu nəticələr məktəblər və müəllimlərin fəaliyyətinin obyektiv güzgüsüdür. Məktəblərimizdə çalışan direktor və müəllimlərimizin qiymətləndirilməsində yalnız onların öz göstəriciləri deyil, eyni zamanda, yetişdirdikləri uşaqların nəticələri göstəricidir. Qeyd edək ki, ümumi təhsil müəssisələrinin IV siniflərində monitorinq tədris dili və riyaziyyat, VI siniflərində isə tədris dili, riyaziyyat və təbiət fənləri üzrə təşkil olunub. Nəticələr avqust ayından etibarən agentliyin regional bölmələrinə təqdim edilib”.