İDMAN
Esteban Okon ilə Bakı trasındakı halqada
Bakı, 10 sentyabr, AZƏRTAC
Azərbaycan Qran-Prisindən əvvəl “Alpine” komandasının pilotu Esteban Okon Bakının mərkəzi küçələri boyunca uzanan şəhər halqasının virtual versiyası üzrə simulyatorda dövrə vuraraq, bu unikal trasın əsas xüsusiyyətlərindən danışıb.
AZƏRTAC xəbər verir ki, Esteban Okon deyib: “Hər kəsi salamlayıram! Bu gün biz Bakıda yerləşən Azərbaycan trası ilə gəzintiyə çıxacağıq. Çox maraqlıdır, görək bizi orada nələr gözləyir.
Biz dövrənin son iki “əsas” dönüşündən başlayırıq və 16-cıdan çıxmaq vacibdir. Maraqlı fakt: təsnifat mərhələsində belə, biz yalnız dövrəni döndükdən sonra seçmə rejimini işə salırıq, burada isə o, əvvəlcə sola, sonra sağa (18 və 19-cu döngələr) doğru gedir, baxmayaraq ki, tam sürətlə irəliləyirik.
Biz düz yoldayıq, lakin hələ də təsnifat rejimini aktivləşdirmirik və bunu daha sonra edəcəyik, həmçinin DRS-i işə salırıq. Təsnifat rejimindən istifadə etməyə tələsmirik, çünki dövrə çox uzundur və start-finiş xəttini keçəndə tam yüklənmiş batareyaya ehtiyacımız olacaq.
Birinci döngəyə qədər biz sağ bordürə yaxın yerdə əyləcə basırıq, baxmayaraq ki, indi bunu lazım olduğundan gec etdim - yəqin səmt küləyi səbəbindən. Növbəti mühüm yer 2-ci döngəyə qədər olan piyada keçididir. Orada əyləcə basırıq, sonra 90 dərəcə sola doğru döngədən keçirik, çıxışda maneələrə mümkün qədər yaxın qalırıq və lazımi anda DRS-i açırıq.
Üçüncü döngədən əvvəl ən vacib olan düzgün əyləc nöqtəsini seçməkdir. O, döngədən təxminən 100-110 metr əvvəldə yerləşir və sol tərəfdədir, həmçinin 90 dərəcədir. Trasın bu hissəsində həmişə çox güclü külək əsir və biz 4-cü döngəyə doğru divara mümkün qədər çox yaxınlaşırıq.
Beşincidə sağa doğru çox meyil etməmək və döngəni düzgün keçmək vacibdir, normal olaraq, növbəti sağ döngəni arxada qoymaq, ondan sol maneəyə mümkün qədər yaxın məsafədə çıxmaq lazımdır.
Yeddinci döngəyə 60 metr qalmış tormozlayırıq, gediş zonası yoxdur, çətinliyə düşsən, ilişib qalacaqsan, oradan çıxmaq üçün isə arxa sürətə keçməli olacaqsan. Əlli metrdən sonra növbəti hissəyə qədər sürəti azaldırıq və həmçinin bolidi divara mümkün qədər yaxın sıxırıq.
Bu, Köhnə qalanın yerləşdiyi marşrutun ən dar hissəsidir. Çıxışda əvvəlcə sağa, sonra sola dönürük, maneələrə yaxın qalırıq, enməzdən əvvəl əyləci sıxırıq və bu, olduqca çətin bir hissədir. Orada bir çoxları mövqeni əldən verir və sonra trasın hüdudlarından kənara çıxır.
Çox sağa getmədən 16-cı döngədən düzgün çıxmaq və sonra dövrəni tamamlamaq vacibdir. 18-ci döngədə tras sola, 19-da sağa doğru gedir və siz divara ilişməmək məcburiyyətindəsiniz, lakin yolun sol tərəfinə mümkün qədər yaxın durmağa çalışın, çünki küləyin təsiri azdır.
Həm də yadda saxlamalıyıq ki, siz pit-leynə giriş xəttini keçə bilməzsiniz, baxmayaraq ki, dövrənin sonunda sol tərəfdə qalırıq. Nəhayət, Bakı trasını başa vururuq”.