Yeni tədqiqat: Çay və şokolad qan təzyiqinin azaldılmasına yardımçı ola bilər
Bakı, 15 may, AZƏRTAC
Surrey Universitetinin tədqiqatçılarının rəhbərliyi ilə aparılan və “European Journal of Preventive Cardiology” jurnalında dərc olunan yeni sistematik təhlil təbii bitki birləşmələri olan flavan-3-olların qan təzyiqinə və damar sağlamlığına müsbət təsir göstərə biləcəyini ortaya qoyub. Bu birləşmələr xüsusilə kakao, çay, alma və üzümdə mövcuddur.
AZƏRTAC “MedicalXpress” portalına istinadla xəbər verir ki, tədqiqat 145 randomizə edilmiş nəzarətli klinik araşdırmanın nəticələrini bir araya gətirərək təhlil edib və müəyyən olunub ki, flavan-3-olların müntəzəm istehlakı, xüsusilə yüksək və ya yüksəlmiş qan təzyiqi olan şəxslərdə qan təzyiqinin nəzərəçarpacaq dərəcədə azalması ilə əlaqələndirilir. Bəzi hallarda bu azalma səviyyəsi bəzi antihipertenziv dərmanlarla müqayisə edilə biləcək dərəcədə olub. Bununla yanaşı, flavan-3-olların ürək-damar sisteminin vacib bir komponenti olan endotel funksiyasını yaxşılaşdırdığı da aşkarlanıb. Bu effekt qan təzyiqindəki dəyişikliklərdən asılı olmayaraq müşahidə edilib ki, bu da flavan-3-olların qan dövranı sisteminə daha geniş müsbət təsir göstərə biləcəyini göstərir.
Tədqiqatın baş müəllifi, Surrey Universitetinin Ürək-damar Tibbi professoru Kristian Heiss bu nəticələrin əhəmiyyətini belə izah edib: “Tapıntılar qan təzyiqinin idarə olunmasında və ürək sağlamlığının qorunmasında xoş pəhriz dəyişikliklərinin potensialını göstərir. Məsələn, az miqdarda, lakin tez-tez çay, alma, tünd şokolad və ya kakao tozu kimi flavan-3-ollarla zəngin qidaların gündəlik balanslaşdırılmış qidalanma rejiminə daxil edilməsi bu birləşmələrin faydalı səviyyədə qəbulunu təmin edə bilər.
Professor K.Heiss, həmçinin qeyd edib ki, flavan-3-ol ilə zəngin qidaların qəbulu dərman müalicəsini və ya tibbi məsləhətləri əvəz etməsə də xüsusilə hipertoniya riski olan fərdlər üçün sağlam həyat tərzinə dəyərli bir əlavə ola bilər. Bununla belə, bu tapıntıların davamlı elmi araşdırmalarla dəstəklənməsinə ehtiyac olduğu da vurğulanıb.
MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ
Bölmənin digər xəbərləri
- 11.06.2026 [06:21]
Finlandiya 15 yaşdan aşağılar üçün sosial media qadağasını nəzərdən keçirir
- 11.06.2026 [05:49]
Çində partlayış nəticəsində 7 nəfər ölüb
- 11.06.2026 [04:16]
Trampdan xəbərdarlıq: Razılaşma olmazsa, İrana zərbələr davam edəcək
- 11.06.2026 [02:59]
ABŞ ordusu İranda bir neçə hədəfə zərbələr endirdiyini açıqlayıb
- 11.06.2026 [01:57]
Pit Heqset: ABŞ bu gecə İrana sərt hərbi zərbələr endirəcək
- 10.06.2026 [23:23]
Gələcəyin texnologiyaları: “ILA Berlin 2026” sərgisindən reportaj
- 10.06.2026 [21:32]
Böyük Britaniya enerji ödənişlərini azaltmaq üçün Aİ ilə yeni saziş istəyir
- 10.06.2026 [21:21]
Qlazqoda iğtişaşlar və irqi zəmində hücumlarla bağlı üç nəfər saxlanılıb
Gələcəyin texnologiyaları: “ILA Berlin 2026” sərgisindən reportaj
- 10.06.2026 [23:23]
Şəkidə şəhid Məmmədiyə Cabbarzadənin xatirəsi anılıb
- 10.06.2026 [22:22]
Azərbaycan millisinin üzvü "Şamaxı"da
- 10.06.2026 [21:36]
Böyük Britaniya enerji ödənişlərini azaltmaq üçün Aİ ilə yeni saziş istəyir
- 10.06.2026 [21:32]
Qlazqoda iğtişaşlar və irqi zəmində hücumlarla bağlı üç nəfər saxlanılıb
- 10.06.2026 [21:21]
Yasamal rayonunda obyektdə baş verən yanğın söndürülüb YENİLƏNİB
- 10.06.2026 [20:28]
Tramp İranı yenidən sərt şəkildə vuracağını elan edib
- 10.06.2026 [20:21]
"Turan Tovuz" Filip Ozobiçlə vidalaşıb
- 10.06.2026 [20:07]
Bu saata olan əsas xəbərlər
- 10.06.2026 [20:00]
“Macar-Azərbaycan ortaq etnik kökləri” kitabının təqdimatı olub
- 10.06.2026 [19:52]
İsveçrə Vəkillər Kollegiyasının sədri Azərbaycana səfər etməyi planlaşdırır
- 10.06.2026 [19:29]
Serbiya Prezidenti Azərbaycanın müdafiə nazirini qəbul edib
- 10.06.2026 [18:17]
ABŞ-də Günəş enerjisi ilə elektrik enerjisi istehsalı kömürü üstələyib
- 10.06.2026 [18:15]
Albaniya Respublikasının Prezidenti Bayram Beqaydan
- 10.06.2026 [18:14]
® Bakıda “Force of Love 2026” yay festivalı keçirilib
- 10.06.2026 [18:02]
“Abşeron Şərab 1” MMC-nin qida təhlükəsizliyi qeydiyyatı ləğv edilib
- 10.06.2026 [17:59]
ADPU ilk dəfə RUR beynəlxalq universitet reytinqində yer alıb
- 10.06.2026 [17:57]
Vaşinqtonda ənənəvi Trans-Xəzər Forumu işə başlayıb
- 10.06.2026 [17:51]
Coğrafiya İnstitutu sürüşmə riski olan əraziləri açıqlayıb
- 10.06.2026 [17:51]
Temperaturun kəskin dəyişməsi yeni reallığa çevrilir
- 10.06.2026 [17:42]
Ekspert: Cənubi Qafqaz regionu Türkiyə üçün əhəmiyyətli bölgədir
- 10.06.2026 [17:40]
® “Birbank”dan yenilik: 73 yaşadək təqaüdçülər kredit əldə edə biləcəklər
- 10.06.2026 [17:38]
Əlilliyi olan uşaqlar üçün sosial xidmət müəssisəsinə mediatur təşkil edilib
- 10.06.2026 [17:27]
Valideynlərin sosial şəbəkə platformalarına nəzarət mexanizmi güclənəcək RƏY
- 10.06.2026 [17:25]
Əmək müqaviləsi ilə çalışmaq işçiyə hansı hüquqlar verir?
- 10.06.2026 [17:24]
Dünya çempionatı: Türkiyə millisinin ilk oyununun baş hakimi açıqlanıb
- 10.06.2026 [17:22]
Sahibə Qafarova İndoneziyanın Azərbaycandakı yeni səfiri ilə görüşüb
- 10.06.2026 [17:16]
Premyer Liqaya yüksələn klub daha 3 futbolçu ilə vidalaşıb
- 10.06.2026 [17:14]
Avropalıların yalnız 11 faizi ABŞ-ni müttəfiq hesab edir - ECFR sorğusu
- 10.06.2026 [17:14]
Energetika naziri vətəndaşların müraciətlərini dinləyib
- 10.06.2026 [17:12]
Rusiya Ermənistana qarşı mövqeyini sərtləşdirir
- 10.06.2026 [17:05]
Türk professor Milli Azərbaycan Ədəbiyyatı Muzeyinin qonağı olub
- 10.06.2026 [17:02]
Qərbi Azərbaycan və Qarabağın mətbuat tarixi öyrənilir
- 10.06.2026 [16:55]
Azərbaycanda urbanizasiya prosesi və mənzil siyasətinin yeni strategiyaları
- 10.06.2026 [16:50]