İQTİSADİYYAT
Rəqəmsal savadlılığı artırmaq və inkişaf etdirmək istiqamətində kompleks tədbirlər həyata keçirilir
![Rəqəmsal savadlılığı artırmaq və inkişaf etdirmək istiqamətində kompleks tədbirlər həyata keçirilir](/files/2023/2/1200x630/16886359102522439860_1200x630.png)
Bakı, 6 iyul, AZƏRTAC
Müasir informasiya texnologiyalarının daha geniş tətbiqi, rəqəmsal maarifləndirməyə diqqətin artırılması, yüksəksürətli internetin əhatə dairəsinin genişləndirilməsi və elektron platformaların əlçatan olması sahənin inkişafı üçün prioritet istiqamətlərdir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzinin (İİTKM) operatoru olduğu “Azexport.az” portalının rəhbəri Ayxan Qədəşov deyib.
O bildirib ki, ixtisaslı kadrların yetişdirilməsi də mühüm əhəmiyyət kəsb edir: “Bu istiqamətdə də işlər görülməkdədir. Ötən ildən etibarən Azərbaycanda ilk dəfə olaraq elektron ticarət ixtisası üzrə magistrantların yetişdirilməsinə start verilib. Bunu gələcəkdə sahə üzrə mütəxəssis çatışmazlığının qarşısını almaq üçün atılan ciddi addımlardan biri kimi hesab edə bilərik”.
Hazırda sahibkarların və istehlakçıların rəqəmsal savadlılığını artırmaq, rəqəmsal bacarıqları inkişaf etdirmək və elektron ticarət haqqında təsəvvürləri genişləndirmək üçün kompleks tədbirlər həyata keçirilir.
A.Qədəşov diqqətə çatdırıb ki, sahibkarlara, xüsusən də KOB subyektlərinə elektron ticarət sahəsində xüsusi dəstək göstərilir: “Buna misal olaraq, “Azexport.az” portalında yaradılmış imkanları sadalamaq olar. Portal sahibkarlara həm yerli, həm də xarici bazarlarda satış etmək imkanı təqdim edir. Portalda nümayiş etdirilən məhsullar “Amazon”, “Ebay”, “Alibaba” kimi 15-dək beynəlxalq elektron ticarət platformasına inteqrasiya olunmaqla, xarici bazarda əlçatan olur. Portal tərəfindən bu xidmətlər tam olaraq ödənişsiz və komissiyasız təqdim edilir”.
Onun sözlərinə görə, istər dünyada, istərsə də ölkəmizdə statistik məlumatlar və aparılan təhlillər onu göstərir ki, elektron ticarət ənənəvi ticarəti sürətlə üstələyir. Zamanla geyim, aksesuar, gündəlik tələbat, elektronika sahəsi üzrə fəaliyyət göstərən fiziki mağazalar anbarlara çevriləcək, satışların əhəmiyyətli dərəcəsi onlayn olaraq həyata keçiriləcək: “Bu tendensiyanın artıq ilkin siqnalları var. Belə ki, iri topdansatış mağazaları müxtəlif onlayn qruplarda və sosial şəbəkələrdə satışlar həyata keçirir. Sifarişlər alıcılara kuryer vasitəsilə çatdırılır. Hələ ki, bu, böyük həcmdə deyil, lakin bu istiqamət sürətli inkişaf etməkdədir”.