Tədqiqatçılar ən faydalı çay növünü müəyyən ediblər
Bakı, 20 iyul, AZƏRTAC
Doğma Azərbaycanımız üçün çay sadəcə bir içki deyil. Azərbaycan inkişaf etmiş çay mədəniyyətinə sahib ölkələrdəndir. Çayın yüzlərlə növü olsa da, ən çox istehlak olunan növləri qara və yaşıl çaylardır.
AZƏRTAC Şri-Lanka Çay Araşdırmaları İnstitutunun tədqiqatlarına istinadən xəbər verir ki, çayın hər iki növü əslində eyni bitkidən istehsal edilir və insan sağlamlığı üçün eyni dərəcədə faydalıdır, lakin çay dəmləndikdən sonra 8 saat ərzində istifadə edilməzsə, orqanizm üçün müəyyən fəsadlar törədə bilər. Hər gün yeni dəmlənmiş bir fincan yaşıl çay qəbul etmək xərçəng riskini azaldır. Qara çay isə qan təzyiqinin tənzimlənməsi, xolesterin və ürək problemlərinə müsbət təsir göstərir.
MÜƏLLİFLƏ ƏLAQƏ
Bölmənin digər xəbərləri
- 21.08.2023 [11:40]
Alimlər suyu təmizləyən “Ağıllı pas” nanohissəcikləri hazırlayıblar
- 17.08.2023 [16:14]
Kvant hesablamaları səs dalğaları formatında saxlamaq mümkün olacaq
- 17.08.2023 [11:53]
NASA-nın “Orion” kosmik gəmisi sınaqdan uğurla keçib
- 10.08.2023 [15:26]
“Horizon Avropa” proqramı çərçivəsində növbəti məlumat günü keçirilib
- 08.08.2023 [15:26]
Qaranlıq maddə və kainatın genişlənməsinə yeni baxış
- 08.08.2023 [12:13]
Süni intellekt texnologiyası insanların həyatına onlayn nəzarət edəcək
- 07.08.2023 [13:01]
Alimlərdən xəbərdarlıq: əlavə şəkər böyrək daşı riskini artırır
Azərbaycan və Estoniya arasında növbəti siyasi məsləhətləşmələr aparılıb
- 11.06.2026 [23:01]
Tramp Milli Kəşfiyyatın yeni direktoru vəzifəsinə namizədini açıqlayıb
- 11.06.2026 [22:51]
Joze Mourinyo yenidən “Real Madrid”in baş məşqçisi təyin olunub
- 11.06.2026 [22:23]
“Platinum Wolf - 2026” təlimində "Yüksəksəviyyəli Müşahidəçi Günü" keçirilib
- 11.06.2026 [22:14]
Azərbaycan millisinin basketbolçusu dünya reytinqində ilk pilləyə yüksəlib
- 11.06.2026 [21:36]
Moskvada azərbaycanlı gənclərin iştirakı ilə ailə festivalı
- 11.06.2026 [20:50]
Albaniya Respublikasının Baş naziri Edi Ramadan
- 11.06.2026 [20:10]
Qambiya Respublikasının Prezidenti Adama Barroudan
- 11.06.2026 [20:09]
Bu saata olan əsas xəbərlər
- 11.06.2026 [20:00]
Təhlükəli maddələrlə bağlı insident səbəbindən Pentaqon təxliyə olunur
- 11.06.2026 [19:58]
FHN-in əməkdaşları avarçəkmə yarışında qızıl medal qazanıblar
- 11.06.2026 [19:48]
Dünya Bankı qlobal iqtisadi artım proqnozunu aşağı salıb
- 11.06.2026 [19:31]
Astanada keçirilən C5+1 dialoqunda TBNM-in inkişafı müzakirə olunub
- 11.06.2026 [19:24]
“Sabah” Fransa klubunun yarımmüdafiəçisini icarəyə götürüb
- 11.06.2026 [19:21]
Səhiyyə naziri ilə elm və təhsil naziri Qarabağ Universitetində olublar
- 11.06.2026 [19:08]
Bu il Gəncə Dövlət Universitetindən iki mindən çox tələbə məzun olur
- 11.06.2026 [19:00]
Avropa Mərkəzi Bankı son üç ildə ilk dəfə faiz dərəcəsini artırıb
- 11.06.2026 [18:58]
Vətəndaşlara saxta CAPTCHA səhifələri ilə bağlı xəbərdarlıq edilir
- 11.06.2026 [18:53]
“Zirə” milli komandanın futbolçusunu transfer edib
- 11.06.2026 [18:52]
OPEC: Bu il qlobal neft tələbatı sutkada 106 milyon barel olacaq
- 11.06.2026 [18:43]
“Qalatasaray”ın sabiq vitse-prezidenti azadlığa buraxılıb
- 11.06.2026 [18:39]
Orta Dəhliz layihəsinə bir çox ölkə maraq göstərir - ŞƏRH
- 11.06.2026 [18:32]
Böyük Britaniyada parlament binasında gizlənən qadın saxlanılıb
- 11.06.2026 [18:28]
Coğrafiya İnstitutu: Ağsu aşırımında sürüşmə təhlükəsi qalır
- 11.06.2026 [18:20]
Böyüklərdə disleksiya niyə illərlə gizli qalır? - ekspert izah edir
- 11.06.2026 [18:17]
Agentlik: Bu il 116 mindən çox şagird məzun olur
- 11.06.2026 [18:04]
Göygöl rayonunda göldə batan azyaşlıların meyitləri tapılıb
- 11.06.2026 [17:57]
“Şamaxı” “Sumqayıt”ın futbolçusunu icarəyə götürüb
- 11.06.2026 [17:53]
Dövlət Məşğulluq Agentliyi daha 1700-dən çox şəxsi peşə kurslarına cəlb edib
- 11.06.2026 [17:37]
“Qarabağ” klubunun rəhbərliyi görülən işlərlə bağlı hesabat verib
- 11.06.2026 [17:36]
“Turan Tovuz”un panamalı futbolçusu milli komandada mükafatlandırılıb
- 11.06.2026 [17:33]
Qlobal enerji xəritəsini formalaşdıran Azərbaycan modeli - ŞƏRH
- 11.06.2026 [17:30]
Ölkəmizin strateji əhəmiyyəti Yaponiya gündəmində
- 11.06.2026 [17:27]
Küləkli hava şəraiti ilə bağlı sarı xəbərdarlıq verilib
- 11.06.2026 [17:26]
Arıqlamaq üçün çay, kofe və ya şokoladlar effektlidirmi?
- 11.06.2026 [17:24]
Özbəkistan nümayəndə heyəti AzTU-da mübadilə proqramında olub
- 11.06.2026 [17:13]
Ötən ay OPEC-in gündəlik neft hasilatı 18,8 milyon barelə geriləyib
- 11.06.2026 [17:11]
Milli Qurtuluş Günü: Xalq-lider birliyinin təntənəsi
- 11.06.2026 [17:07]
Azərbaycan Mətbuat Şurasında ictimai müzakirə YENİLƏNİB
- 11.06.2026 [16:52]
Tramp: ABŞ bu gecə İrana çox sərt zərbələr endirəcək
- 11.06.2026 [16:50]
® “Bakcell” “Signature Gala Night” tədbirinin tərəfdaşı olub
- 11.06.2026 [16:46]
“Maqadan: Sonuncu dayanacaq” kitabı təqdim olunub
- 11.06.2026 [16:37]